beantwoord

Ik wil het aanbod voor ex-studenten aanvragen, maar de actiecode is ongeldig

• 2 september 2014
  • 5 reacties
  • 515 Bekeken

De kortingscode Exstudent1234123412341234 geeft de melding 'De actiecode is verlopen.'.

Ik ben 31 augustus pas uitgeschreven, dus ik zou nog 3 maanden moeten hebben om het abonnement met kortingscode te activeren.
Kunnen jullie me hierbij helpen?

Groetjes,

Rosanne
icon

Beste antwoord door HansS 2 september 2014, 11:06

Je studentencode is het OVchipkaartnummer waar je studentenabonnement op stond. Deze code is geldig vanaf 48 uur na het stopzetten van je studentenreisproduct en tot - zoals je zelf al aangeeft - drie maanden na het stopzetten van je studentenreisproduct.
Bekijk origineel

5 reacties

Probeer eens als kortingscode het nummer van je OV-chipkaart (3528....) in te vullen.
Dus Exstudent35280..... etc.
Je studentencode is het OVchipkaartnummer waar je studentenabonnement op stond. Deze code is geldig vanaf 48 uur na het stopzetten van je studentenreisproduct en tot - zoals je zelf al aangeeft - drie maanden na het stopzetten van je studentenreisproduct.
Reputatie 4
Badge
Probeer eens als kortingscode het nummer van je OV-chipkaart (3528....) in te vullen.
Dus Exstudent35280..... etc.

Dat heeft ze natuurlijk al gedaan, ze is alleen zo verstandig om geen persoonlijke gegevens op het forum te plaatsen.

Het schijnt alleen vaak voor te komen dat het drie dagen duurt voordat de code actief is, omdat er krap twee dagen zijn verstreken na het beëindigen zou ik de code morgen nog eens proberen.
Reputatie 1
Dat heeft ze natuurlijk al gedaan, ze is alleen zo verstandig om geen persoonlijke gegevens op het forum te plaatsen.

Het schijnt alleen vaak voor te komen dat het drie dagen duurt voordat de code actief is, omdat er krap twee dagen zijn verstreken na het beëindigen zou ik de code morgen nog eens proberen.

Dat betwijfel ik, de betreffende pagina geeft ook de code aan met 4 keer 1234. Het zou me niets verbazen als TS niet goed gelezen heeft en per ongeluk deze code heeft ingevuld.
Welkom op het forum Rosanne!

Het aanbod voor ex-studenten en langstudeerders is geldig binnen 3 maanden na beëindiging van je Studentenreisproduct. We kijken alleen naar de einddatum van je Studentenreisproduct. De datum van uitschrijving bij je Hogeschool/Universiteit is niet van belang. Verder kan je het aanbod vanaf 48 uur na het stopzetten van je Studentenreisproduct aanvragen. Voldoe je aan deze voorwaarden?

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Acties en uitjes en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer