Skip to main content

Ik wil het overzicht van mijn vrije reisdagen inzien. 'Log in en klik' zegt NS uitleg. En dat klopt niet.

• February 3, 2025
  • 4 reacties
  • 101 Bekeken

MaartjeZee

Ik wou mijn vrije reisdagen inzien, uitleg: log in op mijn ns en klik op keuze vrije reisdagen en dan op mijn reisdagen. Dus heb ik 45 minuten gezocht. De informatie is onjuist. Dus NS, zorg voor een juiste informatie of zorg voor een knop 'mijn vrije reisdagen' zodra je incheckt. 

Kan ik de printscreens toevoegen?

laat ik de juiste uitleg hier geven: 

Log in op ns.nl bij mijn ns

Ga naar jouw kaart

Klik op dalvoordeel op saldo, regel nummer 2 (want de eerste regel geeft je alleen je abonnement)

Scroll naar onderen

En klik op ‘naar overzicht keuzedagen’

NS, verander dus de uitleg of zorg voor een knop ‘keuzedagen’ zodra je bent ingelogd want dit zoeken kostte me 45 minuten.

4 reacties

Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • 1451 reacties
  • February 3, 2025

Waar exact zag je deze uitleg staan? Dan ga ik er achter aan! 

iMark
Forum|alt.badge.img+3
  • Koploper****
  • 12778 reacties
  • February 3, 2025

Het is inderdaad nogal zoeken. Zie bijgevoegd screenshot.

Pas wanneer ik op de op de onderste regel Dal Voordeel op saldo 2 klas klik krijg ik het volgende te zien:

Dat mag wel wat handiger. Ik zou ‘Keuzedagen’ als link toevoegen in het rijtje met Mijn Producten.

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • 25337 reacties
  • February 3, 2025

Het verbaast me dat dit zo gaat. Kort geleden zocht ik gewoon mijn abonnement op, daar stond rechts een link naar de Keuzedagen. Senioren zijn vaak wat meer onzeker met zaken op het Internet opzoeken en die moet je het niet onnodig moeilijk maken.

Waarom deze verslechtering? Uitleg is dan niet nodig.

• 191 reacties
  • February 3, 2025

Het was altijd volkomen duidelijk. Ik vraag me af in welk opzicht deze verandering een verbetering is. Ik ga er voor het gemak maar van uit dat de de verandering is doorgevoerd in het kader van verbetering, waarom zou je anders immers een verandering doorvoeren?