beantwoord

Ik wil met een voordeelurenabonnement (1e klas) af en toe ook 2e klas reizen. Kan dat?

• 10 juli 2014
  • 3 reacties
  • 197 Bekeken

Vroeger kocht ik dan een 2e klas kaartje met korting. Dan kan nu niet meer. Is er niet de mogelijkheid om voor 1 dag een overgang 1e naar 2e klas op je kaart te zetten?
icon

Beste antwoord door Thom 10 juli 2014, 19:03

U kunt een klassewissel op uw chipkaart zetten middels het kaartautomaat. Dan reist u in dit geval tweede klas tot de volgende ochtend vier uur. Dan is hij vervallen en reist u weer eerste klas. U mag net zo vaak gebruik maken van de klassewissel als u wilt.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt een klassewissel op uw chipkaart zetten middels het kaartautomaat. Dan reist u in dit geval tweede klas tot de volgende ochtend vier uur. Dan is hij vervallen en reist u weer eerste klas. U mag net zo vaak gebruik maken van de klassewissel als u wilt.
Bedankt, super!
Welkom op het NS Service Forum, Sokali! Leuk dat je je vraag hier hebt gesteld. Een klassewissel kan je inderdaad nog altijd bij de kaartautomaat aanvragen. Het antwoord van Thom is juist. Ik heb je topic verplaatst naar 'Abonnementen' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.

Reageer