beantwoord

Ik wil mijn bankrekening wijzigen waarvan af mijn voordeelurenabonnement wordt betaald

• 20 mei 2014
  • 6 reacties
  • 325 Bekeken

Ik kan dat kennelijk alleen maar door een 0900-nummer te bellen. Ik weiger om voor klantenservice een betaald nummer te bellen. Hoe kan ik het dan toch voor elkaar krijgen? Kan NS mij bellen of kan ik het niet gewoon online zoals bij veel andere bedrijven en instellingen?
icon

Beste antwoord door Brian NS 20 mei 2014, 14:55

Hallo EgbertB,

Welkom op het NS service forum. Je kan je verzoek schriftelijk indienen, maar je kan dat ook via ons doen. Je zou mij, of een van de andere moderaters, een privebericht kunnen sturen met je NAW-gegevens, OV-chipkaartnummer en beide bankrekeningnummers. Wij kunnen het dan voor je wijzigen.

Ps. Ik heb je vraag even verplaatst naar het topic 'Abonnementen'.
Bekijk origineel

6 reacties

Hallo,

U kunt uw verzoek schriftelijk indienen via de NS klantenservice.
Met dit formulier: http://www.ns.nl/binaries/content/assets/NS/documenten-cms-cc-internet/wijziging-jaarabonnement

Adres
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht
Hallo EgbertB,

Welkom op het NS service forum. Je kan je verzoek schriftelijk indienen, maar je kan dat ook via ons doen. Je zou mij, of een van de andere moderaters, een privebericht kunnen sturen met je NAW-gegevens, OV-chipkaartnummer en beide bankrekeningnummers. Wij kunnen het dan voor je wijzigen.

Ps. Ik heb je vraag even verplaatst naar het topic 'Abonnementen'.
Ik wil ook mijn bankrekening wijzigen voor een ouderwetse voordeelurenkaart. Kan dat nog steeds niet via Mijn NS?
Wij zouden je hierbij kunnen helpen, Hekate. Kun je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens, huidige IBAN-nr en ov-chipkaartnummer?
Hoe stuur ik een privébericht?
Ik heb het gevonden en je een berichtje gestuurd.

Reageer