beantwoord

Ik wil mijn dal voordeel niet verlengen, maar kom er niet door

• 12 August 2014
  • 4 reacties
  • 176 Bekeken

Ik wil mijn dal voordeel niet verlengen maar, ik sta steeds super lang in de wacht, kan ik hem niet op een andere manier niet verlengen? Of terug gebeld worden? Straks betaal ik aan bel kosten wat de verlenging kost xD
icon

Beste antwoord door Hertog 12 August 2014, 14:04

Is het sturen van een e-mailtje misschien een idee?

Gebruik hiervoor E V A

Bij U zegt schrijft u gewoon het woordje email.

Als Eva vraagt of u een mailtje wilt sturen bevestigt u dat met ja.

Daarna komt ze nog met enkele vragen, zoals uw naam en e-mailadres en uiteindelijk krijgt u de mogelijkheid uw verhaal te schrijven.

Houd er wel rekening mee dat in deze vakantieperiode het afhandelen van mailtjes ook iets langer (enkele dagen) kan duren.

U zou ook nog kunnen afwachten of een moderator van dit forum contact met u opneemt (als die tenminste ook al niet ingezet is ter versterking van het telefoonteam).

Tenslotte schijnt communicatie via twitter of facebook ook een stuk sneller te werken.
Bekijk origineel

4 reacties

Is het sturen van een e-mailtje misschien een idee?
Gebruik hiervoor E V A
Bij U zegt schrijft u gewoon het woordje email.
Als Eva vraagt of u een mailtje wilt sturen bevestigt u dat met ja.
Daarna komt ze nog met enkele vragen, zoals uw naam en e-mailadres en uiteindelijk krijgt u de mogelijkheid uw verhaal te schrijven.
Houd er wel rekening mee dat in deze vakantieperiode het afhandelen van mailtjes ook iets langer (enkele dagen) kan duren.

U zou ook nog kunnen afwachten of een moderator van dit forum contact met u opneemt (als die tenminste ook al niet ingezet is ter versterking van het telefoonteam).

Tenslotte schijnt communicatie via twitter of facebook ook een stuk sneller te werken.
Super ! Dankjewel 🙂
Bij mailen (via EVA) kan het momenteel zo meer dan twee weken duren voor er een reactie komt. Dan is het waarschijnlijk al te laat om de verlenging van het abonnement nog tegen te houden. Vanaf een maand voor de einddatum van het abonnement is de verlenging al definitief en kan het op z'n vroegst pas weer een maand later opgezegd worden. Zie ook: dit topic.
Hallo Rellie,

Je kunt op verschillende manieren contact opnemen met de NS klantenservice. Je kunt ook je NAW gegevens en geboortedatum in een priv├ębericht naar mij toesturen, dan ga ik het abonnement voor je opzeggen.

Groet,
Marjan

Reageer