beantwoord

Ik wil mijn Weekend Vrij omzetten naar Dal Vrij

• 7 november 2014
  • 3 reacties
  • 527 Bekeken

Beste NS,

Op het moment maak ik prettig gebruik van mijn weekend vrij abonnement. Graag zou ik dit abonnement willen verhogen naar een dal vrij abonnement. Een probleem hierbij is dat mijn abonnement is ingegaan op de 22ste van de maand terwijl ik 12 dagen eerder gebruik wil maken van mijn abbo (vanwege colleges). Is het niet mogelijk om toch deze wijziging door te voeren (en dat ik deze maand betaal voor een dal vrij abbo ipv weekend vrij)?

Mvg,
Carolina
icon

Beste antwoord door Inge NS 7 november 2014, 17:59

Welkom op het forum Carolina Lantinga!

Je abonnement kan inderdaad alleen op de ingangsdatum van de nieuwe maand worden gewijzigd en niet halverwege. Als je mij vanavond voor 20:00 nog een privébericht stuurt met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer, e-mailadres en je IBAN + tenaamstelling kan ik je abonnement nog per 22 november voor je omzetten. Als dat niet lukt, kan de wijziging pas per 22 december worden doorgevoerd. Een medewerker van de telefonische klantenservice kan het abonnement overigens ook voor je wijzigen. De klantenservice is vanavond t/m 22:00 bereikbaar op het telefoonnummer 030-7515155 (lokaal tarief).

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Tja, Carolina, ik ben bang dat dat niet zal gaan. Het wijzigen van abonnement is geen enkel punt. Het gaat dan wel in op de maandelijkse vervaldatum en je moet het twee weken daarvoor aangeven. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met de Klantenservice: 030 751 51 55. Het is geen duur betaalnummer. Ik denk dat je wel per 22 kunt veranderen maar het niet eerder kunt gebruiken. Maar wie weet wat een moderator er van denkt.
Ik wist niet dat het wijzigen van een abonnement pas inging op de maandelijkse vervaldatum aangezien dit niet in de voorwaarden staat. In de voorwaarden staat alleen dat het mogelijk is om een abonnement tussentijds te wijzigen (alleen naar een duurder abonnement). Als ik dit had geweten was ik hier eerder achter aangegaan
Welkom op het forum Carolina Lantinga!

Je abonnement kan inderdaad alleen op de ingangsdatum van de nieuwe maand worden gewijzigd en niet halverwege. Als je mij vanavond voor 20:00 nog een privébericht stuurt met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer, e-mailadres en je IBAN + tenaamstelling kan ik je abonnement nog per 22 november voor je omzetten. Als dat niet lukt, kan de wijziging pas per 22 december worden doorgevoerd. Een medewerker van de telefonische klantenservice kan het abonnement overigens ook voor je wijzigen. De klantenservice is vanavond t/m 22:00 bereikbaar op het telefoonnummer 030-7515155 (lokaal tarief).

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer