beantwoord

Ik wil op mijn persoonlijke ov-chipkaart een dalurenabonnement zetten. Lukt niet

• 4 november 2017
  • 5 reacties
  • 142 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Tot de ingangsdatum gaat het goed. daar blijft het systeem maar zeggen dat ik een persoonlijke kaart nodig heb. Terwijl mijn kaart dat is. is het mogelijk via automaat of de balie ook een abonnement te kopen want dit schiet niet op zo.
icon

Beste antwoord door Robert B 4 november 2017, 23:18

Welkom op het forum!

Als het systeem maar blijft aangeven dat je ov-chipkaart geen persoonlijke is, terwijl hij dat wel is...

Dan zou het zomaar kunnen zijn dat hij binnenkort (in 2017 nog) verloopt. Dan kan je er geen nieuwe NS abonnementen meer op zetten.

De oplossing: Bestel je Dal Voordeel abonnement gewoon en zeg dat je nog helemaal geen ov-chipkaart hebt. Die krijg je dan namelijk gratis erbij.

Pasfoto moet je dan uploaden en klaar.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt ook gewoon bellen: 030-7515155. Houdt uw persoonlijke chipkaart met pasfoto bij de hand. U moet nadien een abonnement activeren op het automaat.
Badge +3
Welkom op het forum!

Als het systeem maar blijft aangeven dat je ov-chipkaart geen persoonlijke is, terwijl hij dat wel is...

Dan zou het zomaar kunnen zijn dat hij binnenkort (in 2017 nog) verloopt. Dan kan je er geen nieuwe NS abonnementen meer op zetten.

De oplossing: Bestel je Dal Voordeel abonnement gewoon en zeg dat je nog helemaal geen ov-chipkaart hebt. Die krijg je dan namelijk gratis erbij.

Pasfoto moet je dan uploaden en klaar.
Ik denk dat je misschien een andere ov chipkaart moet hebben. Zo'n OV is 5 jaar geldig. Vreemd genoeg had de NS het voor je moeten regelen zie deze link: https://www.ns.nl/reisinformatie/reizen-met-ov-chipkaart/ov-chipkaart-verlopen.html
Hallo ik wi, welkom op ons Serviceforum.

Vervelend dat het niet lukt om het abonnement te bestellen. Ik vermoed inderdaad dat je persoonlijke OV-Chipkaart bijna verlopen is. Deze moet langer dan 6 weken geldig zijn als je er een abonnement op wilt plaatsen. Heb je inmiddels contact gehad met onze Klantenservice? Of kunnen wij je nog ergens mee helpen?
Dit is niet het geval hij is nog geldig september 2020. Maar ondertussen is het opgelost

Reageer