Ik heb telefonisch contact gehad met de NS klantenservice en daar wordt beweerd dat zijn de onterechte 10 euro niet zien staan.
Mijn reis was Lelystad <>Almere Centrum v.v. om mijn verloren en door een reiziger gevonden telefoon op te halen in het station.
Ik ben om 17.50 u met mijn Dalvrij kaart vanuit Lelystad naar Almere Centrum vertrokken á 5,30 euro, die kosten zijn terecht en bewust gemaakt, in Almere Centrum om 18.12 uur uitgestapt en uitgecheckt na de telefoon in ontvangst genomen te hebben bij de NS piano ben ik gaan wachten totdat het 18.30 uur was zodat ik in de daluren terug naar Lelystad kon reizen. in Lelystad heb ik ook uitgecheckt (zie de tijden in mijn reisgeschiedenis) en de conclusie van de NS klantenservice is dat hij de 10 euro (niet in/uitgecheckt boete?) niet kon zien. Ik heb de screenshot bijgevoegd ter inzage, volg de tijdlijn want daar staan exact de tijden in zoals ik heb gereist. De NS medewerker kon niet onderbouwen waarom ten eerste hij het bedrag niet kon zien en dus ook niet waarom de 10 eur ingehouden is. Hij verwees mij naar de life chat om de screenshot te kunnen tonen. Graag uw reactie. Gr, Peter

Beste antwoord door Tamzin
Op de eerste plaats kan wat u wil niet. Als u om 18.12 uur uitcheckt en vervolgens binnen 35 minuten weer incheckt geldt dit als een overstap en betaalt u sowieso ook voor de terugreis vol tarief.
Het lijkt er op dat u in Almere niet door de poortjes naar buiten bent gaan maar na het uitchecken binnen de poortjes bent gebleven en om 18.30 vervolgens binnen de poortjes weer hebt proberen in te checken (wat niet mag en niet kan).
Ik denk dat u het beste de Klantenserivce kunt bellen en uitleggen wat u nu precies gedaan hebt want helemaal duidelijk is het niet.