beantwoord

incasso dal abonement

  • 18 maart 2020
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Dal voordeel abonnement

Hallo, hoe kan ik toch nog bedrag naar ns overmaken, als incasso is mislukt, of krijg ik nog een bericht over?Gr,

icon

Beste antwoord door Thom 18 maart 2020, 23:33

U krijgt vrij snel een email waar alle nodige gegevens in staan. Als u het geld dan overmaakt, is er niets aan de hand. Wacht niet te lang met betalen, na een maand gaat het naar een incassobureau, tegen hoge kosten, en u krijgt het eerste half jaar geen nieuw Flexabonnement.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Als het goed is krijg je na een mislukte incasso het volgende:

  • Een e-Accept mailtje die je via iDeal kunt voldoen (staat ook een IBAN in om zelf over te maken) Geldig 7 dagen
  • Een brief met acceptgiro om alsnog te betalen (14 dagen)
  • Een mail dat je snel moet zijn anders incassobureau/deurwaarder (5 dagen de tijd)

Laat maar weten graag wat je zelf krijgt, en eventueel voldaan hebt. Geen zorgen dus totdat je betalingsherrineringen krijgt die je echt niet kunt (door iemand anders desnoods) laten betalen.

Reputatie 7
Badge +4

U krijgt vrij snel een email waar alle nodige gegevens in staan. Als u het geld dan overmaakt, is er niets aan de hand. Wacht niet te lang met betalen, na een maand gaat het naar een incassobureau, tegen hoge kosten, en u krijgt het eerste half jaar geen nieuw Flexabonnement.

Reageer