beantwoord

Incasso verkeerde persoon

  • 8 februari 2021
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Sinds 2014 wordt er ieder jaar een bedrag afgeschreven van mijn rekening, niet mijn abonnement. Ik zou graag in contact komen om dit abonnement stop te zeggen en restitutie aan willen vragen.

icon

Beste antwoord door MoDe 8 februari 2021, 13:20

Het beste kun je telefonisch via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity, wij kunnen niet bij klantgegevens.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Het beste kun je telefonisch via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity, wij kunnen niet bij klantgegevens.

Welkom op onze NS Community, MVDW1989. Als dat ieder jaar is, dan lijkt dat inderdaad op iets wat jaarlijks verlengd wordt. Je kan het beste MoDe's advies volgen en contact opnemen.

Reageer