beantwoord

Inchecken met Dalurenvrijabonnement

• 16 oktober 2015
  • 1 reactie
  • 561 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik ken het officiële antwoord op de vraag tot hoe laat je na inchecken moet reizen , als je vlak voor aanvang spitsuur ( 16 uur) incheckt. Maar stel je checkt in om bv 15:30 uur, maar vertrekt met de trein van bv 17 uur, bij station zonder poortjes!. Hoe kan dan gecontroleerd worden dat ik te vroeg ben ingecheckt en te laat ben vertrokken? Ik kan bv na inchecken in de stationsrestauratie hebben gegeten of een korte treinrit hebben gemaakt en toen bv op de stationsrestauratie hebben gegeten en daarna weer doorgereisd. Tell me what did I wrong?
icon

Beste antwoord door Pe_pe 16 oktober 2015, 12:59

U moet binnen een half uur na inchecken van het eerste station vertrekken. Als u langer gebruik maakt van dat station, moet u daarna weer uitchecken en opnieuw inchecken voor u de trein neemt. De conducteur kan dit eigenlijk alleen vóór het eerstvolgende station controleren aan de hand van de inchecktijd, of nog wat verder als hij of zij toevallig heeft opgemerkt waar u instapte. Op elk volgend station langs uw reisroute mag u wel langer verblijven.
Bekijk origineel

1 reactie

U moet binnen een half uur na inchecken van het eerste station vertrekken. Als u langer gebruik maakt van dat station, moet u daarna weer uitchecken en opnieuw inchecken voor u de trein neemt. De conducteur kan dit eigenlijk alleen vóór het eerstvolgende station controleren aan de hand van de inchecktijd, of nog wat verder als hij of zij toevallig heeft opgemerkt waar u instapte. Op elk volgend station langs uw reisroute mag u wel langer verblijven.

Reageer