Incorrect rekeningnummer op factuur


Per toeval valt mij het volgende op.

Een aantal maanden geleden heb ik telefonisch het rekeningnummer wat jullie gebruiken om te incasseren laten aanpassen. Dat kon niet online, want geen iDEAL, dus per telefoon is het geregeld.

In 'Mijn NS' staat netjes mijn nieuwe rekeningnummer, op facturen blijft in de footer staan dat het bedrag binnenkort wordt afgeschreven van rekeningnummer $oudeNummer. Kan NS zorgen voor correcte facturen?

Zakelijk gaat het helemaal fout en staat er simpelweg niks. Onder 'Bedrijfsgegevens' in 'Mijn NS Zakelijk' staat wel netjes het correcte rekeningnummer.



Tnx. Kusjes enzo.

137 reacties

Hoi Henk_NL,

Goed dat je dit opmerkt. Misschien dat de facturen al klaarstonden voordat de wijziging is doorgevoerd? Ik check het graag even voor je. Kun je me in een privébericht je postcode, huisnummer, voorletters, achternaam, geboortedatum en voor de zekerheid het juiste IBAN sturen?
Nope, ik denk niet dat in oktober '17 de factuur voor maart '18 al klaarstond :D

Zal je PM'en.
Eh nee, dat is niet aannemelijk 😉 Dank je!

Bedankt voor je gegevens, Henk_NL. Ik heb het doorgezet naar de financiële afdeling zodat ze het op de factuur kunnen aanpassen.
Badge +3
Haha Henk_NL was it worth the wait :?
Bij Iris altijd 😃
Spannend, hè 😉
Jaaa, beetje spanning is leuk, maar het gaat nu toch echt niet goed. Over een jaar ofzo kijk ik weer eens naar die facturen en dan gaan we zien of het aangepast is 🙂
@Henk,
Je ziet er nog steeds goed uit. ? #4
Badge +3
Voordeel van water.. You never miss it, until the well runs dry (1995 video) :D

Dankje. De vrouw voor me dacht dat ik een paar dagen naar Amsterdam ging, of het mijn eerste keer in Amsterdam was. Heb haar gevraagd of ze nog een leuk restaurantje wist in de stad. Chinees ofzo 😃
Je zult het niet geloven Henk. Heel toevallig vandaag in mijn eemtje Chinees gegeten op de Zeedijk. Groente en kip met een pittige saus en rijst. Kan het je aanraden. Was erg lekker want de saus was niet te heet. Enig nadeel is dat ze een vork en een lepel geven i.p.v. een mes en vork.

Door de verkleuring leek je waarschijnlijk op een Portugees die behoefte had aan een 'coole' lente 😉
Dat geloof ik inderdaad niet 🙂 Zal je verder PM'en, al die vakantiepretpraat is niet professioneel genoeg voor dit NS forum.
Reputatie 7
Badge +3
Je hebt in #4 wel heel professioneel een stropdas om. Staat je goed 😳
over een jaar ofzo kijk ik weer eens naar die facturen
U herinnerde mij vandaag aan dit topic... Zou het gaan lukken om nu correcte gegevens op de factuur te vermelden? 😎

Vervelend dat het nog niet correct staat weergegeven Henk. Ik ga hier nog even voor je achteraan. Iris is er op het moment niet, zou je mij je gegevens willen sturen via een privébericht? Dan ga ik contact leggen met de financiële afdeling.
Ach, het wordt er sowieso allemaal niet duidelijker op. Laatst eens aan het vissen geweest waar correctietarieven vandaan komen, om wat toelichting aan de desbetreffende gebruikers te kunnen geven. Moest het zelf ook 3x lezen en in de reishistorie van een kaart gaan zoeken om te begrijpen waarom er op de factuur een totaal onverklaarbaar correctietarief stond.

Betaal wel gewoon die correctietarieven, het kost me meer om het uit te zoeken dan om gewoon te betalen.

Ik ga er graag even voor je achteraan hoor Henk! Het rekeningnummer op de factuur moet gewoon correct zijn.
Consumer gaat het ook nog steeds fout btw.

Iris hield de spanning er lekker in de vorige keer, hopelijk kan je dat overtreffen Miriam 😎
Ik ga mijn best doen 😉
Miriaammmmmmmm. Je bent lekker bezig 😎 Hoest nou ?
Goed hoor Henk, met jou ook? 🙂 Ik moet je alleen nog wel even in spanning houden!
Badge +3
En waar hebben jullie Iris gelaten? 🤔
Prima, prima. Onkruid vergaat niet 😄 Spannend hoor! Dacht misschien ben je me vergeten, maar dan wacht ik rustig af!

Reageer