Incorrect rekeningnummer op factuur



Toon eerste bericht

137 reacties

Consumer gaat het ook nog steeds fout btw.

Iris hield de spanning er lekker in de vorige keer, hopelijk kan je dat overtreffen Miriam 😎
Haha, ik ben je zeker niet vergeten :)

@Robert Iris is aan het genieten van een welverdiende vakantie.
Update: Ik ben nog in afwachting van een reactie van de financiële afdeling Henk_NL.

Update: Nog geen terugkoppeling Henk_NL, maar heb nogmaals een reminder verzonden.
Ja en anders schakel ik Iris in hoor 😛
Komt goed 🙂
Miriam heeft het al aangegeven, ze is momenteel met vakantie. Je mag het voor nu dus even met mij doen, Henk_NL. :D

We hebben helaas nog geen verdere informatie gekregen van de financiële afdeling echter.
Update: Helaas heb ik je nog niets nieuws te vertellen, Henk_NL. Ik heb nogmaals om een update gevraagd!
Kreeg op 2 augustus een mailtje van het ssc finance, maar heb daar ook niks meer van gehoord naderhand helaas.
Er lijkt wat schot in de zaak Henk_NL. Ik verwacht dat het één dezer dagen zal worden aangepast.
Update: Ik heb bericht ontvangen dat de aanpassing is gedaan. Henk_NL, laat je even weten of de komende factuur inderdaad correct is?
Zakelijk of consument? Zal het eens aankijken, consument krijg ik de 20e weer een factuur als het goed is.
De gegevens die ik van je heb ontvangen zijn van zakelijk en daar is als het goed is nu de aanpassing gedaan.
Het liep op een gegeven moment nogal door elkaar heen in dit topic, ik kreeg van het SSC destijds juist een mailtje op m'n zakelijke mailbox over m'n consumenten abonnement incasso-verhaal. Dan wordt het even afwachten wanneer ze weer factureren.
Ah oké! Laten we inderdaad de komende facturen even afwachten en dan kijken we hoe het ervoor staat en of we verder nog actie moeten ondernemen.
Heb je al een factuur ontvangen Henk_NL? Ben erg benieuwd 🙂
Volgens de informatiepagina zal de opmaak van de factuur ook in november worden aangepast, dus als de volgende factuur 10/11 komt zou dat een mooie combi zijn. Ik wacht af.

Ben niet zo'n Android held, dus doe het even zo.

Ik heb er nu al zin in!
SEPA-wetgeving verplicht het simpelweg bij direct debits, anders is het IBAN-discriminatie. Mijn verhoudingen met de fiscus zijn an sich oke verders, maar dit soort dingen moeten gewoon kloppen. De rechtspersoon is Nederlands met een Duits rekeningnummer in ieder geval 😉
@Henk_NL in de e-mail die je krijgt bij de verlenging is geen ruimte voor vermelding van de korting die is afgesproken. De korting blijft gewoon doorlopen voor 1 jaar.
Reputatie 7
Badge +3
Sinds wanneer is er een limiet aan het aantal tekens die je in een e-mail kunt gebruiken voor de vermelding van een afgesproken korting? 🤔
Dat was ook mijn eerste gedachte. Het klinkt meer als een technische beperking, waarbij het op het moment van genereren van deze email niet mogelijk is om de korting ook te achterhalen.

Het is in ieder geval erg verwarrend!
Sinds wanneer is er een limiet aan het aantal tekens die je in een e-mail kunt gebruiken voor de vermelding van een afgesproken korting? 🤔

Het gaat niet zozeer om het aantal karakters maar om het feit dat het een automatisch gegenereerde e-mail is. Bij het aanmaken van deze e-mail wordt alleen gekeken naar het abonnement van de reiziger en de verlengdatum. Er is geen vermelding van de korting, ook al omdat de korting niet altijd geldig is voor de gehele periode, bijvoorbeeld wanneer de korting 3 maanden voor de verlenging is ingegaan.
Wat Jouke aangeeft klopt inderdaad, ik heb dit even dubbel gecheckt aan de hand van de gegevens.

Reageer