Incorrect rekeningnummer op factuur



Toon eerste bericht

137 reacties

Het lijkt me niet onverstandig om dit duidelijker in de email aan te geven, bijvoorbeeld "Eventueel met u afgesproken kortingen zijn niet in dit overzicht opgenomen, u vindt deze wel terug op de factuur."

Maar dank voor de bevestiging Miriam 😉
Yes dat is zeker een goede suggestie die ik aan ga kaarten. Jij bedankt!
Ik heb nog geen bevestiging gekregen dat het is aangepast. Even afwachten dus nog 🙂
De aanpassing is gedaan en het rekeningnummer moet op de volgende factuur zichtbaar zijn. Wanneer komt deze?
20e of 22e uit mijn hoofd 🙂
Mooi, dan wachten we dat nog even af! 🙂
Natuurlijk, 3 december stond 'ie. 4 december had de kat hem leeggeplukt 🤣

Helaas, tot op heden geen rekeningnummer op de facturen van consumer. Zakelijk ging het ook bij de nieuwe facturen wel goed deze maand :)

inSided heeft bijlages gesloopt lijkt het. Even zo:

https://www.imgdumper.nl/uploads9/5c1bb295e9676/5c1bb295d20bb-miriam20.jpg
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik ga er weer achteraan en dan wachten we de volgende factuur af!
Dag Miriam,

Ook deze maand hetzelfde verhaal :)

Groetjes, Henk.
Ik laat het nieuwe jaar niet verpesten door zo'n factuurtje hoor, geen zorgen! Ik wacht in spanning af 🙂
Haha nee, is stomgenoeg vandaag afgeschreven.

@Henk_NL Gelukkig maar! :)

@Robert B De situatie bij herrie was anders. Daar ging het ook om een belgisch rekeningnummer. Henk_NL heeft al aangegeven dat het rekeningnummer nog niet goed op de factuur stond. Ben hier nogmaals achteraan gegaan.
Klopt helemaal Miriam 😘
Robert B,

Voorlopig kan ik aan dit topic nog niets toevoegen.

Over ongeveer 2 weken verwacht ik mijn volgende factuur. Ik zal deze met een vergrootglas bekijken.

Als op de factuur toch nog het oude rekeningnummer staat, ga ik gezellig meekeuvelen in dit topic met Henk NL en Miriam NS. 😀😛😨😱😵
Hoi Miriam,

Nieuwe maand, maar weer hetzelfde probleem 😀
Hmm, denk ik nieuws te hebben, ben jij al lang op de hoogte. De postduif naar Groningen had vast de wind in de rug. Nouja, dan kruip ik snel terug onder m'n steen 🤥
Haha, meestal is het andersom en ben jij eerder ;)
Ik wil je even laten weten dat Stijn dit topic van mij over gaat nemen, want vandaag is mijn laatste dienst op de Community! Ik zal alle communicatie aan hem doorspelen en hoop dat het de komende maand wordt opgelost. 🙂
Miriam! Wat vertel je me nu dan 😩 Gelijk heb je hoor. Dank voor de goede zorgen en veel succes verder. Blijf je wel daar aan die troosteloze A7 of ga je iets anders leuks doen?

Al ben ik waarschijnlijk al te laat met posten.

Hoi Stijn!

Zal me rond de 20e weer melden 😏
Haha, sorry! Bedankt Henk_NL, ik wens jou het allerbeste 🙂
Ik blijf binnen de organisatie, maar op een andere locatie dus niet meer aan de A7. 😉
Haa die Henk. We zullen het inderdaad zien over een paar week 😃
We weten elkaar te vinden Stijn, komt goed. Kijken wie het eerst nieuws heeft 😀
Still nope 🤤
Ik zie het inderdaad. Ik heb het weer doorgestuurd en heb ook meteen gevraagd of er al zicht op is wanneer dit opgelost zou moeten zijn. Fingers crossed!
Hoi Stijn,

Zojuist in de mail een betalingsherinnering voor de laatste factuur. Beetje gek, NS heeft geen enkele poging gedaan het bedrag automatisch te incasseren. Kan NS dit oplossen? De email adviseert dringend om de iDEAL-betaallink te gebruiken, maar for obvious reasons kan ik dat niet.
Badge +3
Saldo kan je bij een GVB balie wel aan laten vullen, maar dat wist je al. Poortjes horen toch gewoon Goede Reis of Tot Ziens te zeggen bij een BC?

Reageer