Incorrect rekeningnummer op factuur



Toon eerste bericht

137 reacties

Het lijkt me niet onverstandig om dit duidelijker in de email aan te geven, bijvoorbeeld "Eventueel met u afgesproken kortingen zijn niet in dit overzicht opgenomen, u vindt deze wel terug op de factuur."

Maar dank voor de bevestiging Miriam 😉
Yes dat is zeker een goede suggestie die ik aan ga kaarten. Jij bedankt!
Ik heb nog geen bevestiging gekregen dat het is aangepast. Even afwachten dus nog 🙂
https://community.ns.nl/ns-flex-60/betalingsherinnering-te-betalen-binnen-twee-dagen-53673

Ben niet de enige met dit probleem in ieder geval.
De aanpassing is gedaan en het rekeningnummer moet op de volgende factuur zichtbaar zijn. Wanneer komt deze?
20e of 22e uit mijn hoofd 🙂
Mooi, dan wachten we dat nog even af! 🙂
Komt vast allemaal goed Miriam. De belangrijkere vraag, hebben jullie de kerstboom al staan daar? 🎄
Daar gaan we wel vanuit!
Uiteraard! 🙂 Jullie ook?
Natuurlijk, 3 december stond 'ie. 4 december had de kat hem leeggeplukt 🤣

Helaas, tot op heden geen rekeningnummer op de facturen van consumer. Zakelijk ging het ook bij de nieuwe facturen wel goed deze maand :)

inSided heeft bijlages gesloopt lijkt het. Even zo:

https://www.imgdumper.nl/uploads9/5c1bb295e9676/5c1bb295d20bb-miriam20.jpg
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik ga er weer achteraan en dan wachten we de volgende factuur af!
Dag Miriam,

Ook deze maand hetzelfde verhaal :)

Groetjes, Henk.
Hallo Henk_NL, dat is geen goede start van 2019. Ik ga er nogmaals achteraan! Excuses.
Ik laat het nieuwe jaar niet verpesten door zo'n factuurtje hoor, geen zorgen! Ik wacht in spanning af 🙂
Hallo Miriam,

Normaal is de 20e de factuurdatum van dit abonnement. Op 21 januari is er netjes een factuur opgemaakt, maar waar NS normaal de eerstvolgende werkdag incasseert heb ik deze maand nog geen incasso voorbij zien komen. Zijn jullie vertraagt deze maand, of zijn er wijzigingen gemaakt in een poging de factuur te herstellen maar is er nu nog meer gesloopt?
Hoi Henk!

Er zijn wat problemen geweest, maar als het goed is is dat opgelost. Zou je het willen aangeven als het bedrag vrijdag nog niet is afgeschreven? Dan ga ik er even achteraan om na te gaan of er niet meer gesloopt is 😛 Ga ik niet van uit hoor!
Haha nee, is stomgenoeg vandaag afgeschreven.

Badge +3
En de hamvraag is natuurlijk.... Wat stond er op je factuur?

Bij @herrie was haar IBAN (tijdelijk?) helemaal niet bekend volgens Mijn NS, maar die heeft een tegenactie gedaan (zelf € 0,01 overgemaakt) en eureka!

Of dat gerelateerd was.. geen idee 😛
@Henk_NL Gelukkig maar! :)

@Robert B De situatie bij herrie was anders. Daar ging het ook om een belgisch rekeningnummer. Henk_NL heeft al aangegeven dat het rekeningnummer nog niet goed op de factuur stond. Ben hier nogmaals achteraan gegaan.
Klopt helemaal Miriam 😘
Badge +3
Aan mijn vorige reactie nog een zinnetje toegevoegd maar succes ermee natuurlijk.

En met de rest... (off topic, is tijdelijke storing dus maar het topic over "maak dan maar een screenprint vanuit historie" als enige mogelijkheid volgens NS voor een declaratie/factuur vond ik wel 'grappig').

Ik neem zomaar aan dat iemand dat laatste echt te horen heeft gekregen via de klantenservice, want zoiets verzin je toch niet?

Robert B,

Voorlopig kan ik aan dit topic nog niets toevoegen.

Over ongeveer 2 weken verwacht ik mijn volgende factuur. Ik zal deze met een vergrootglas bekijken.

Als op de factuur toch nog het oude rekeningnummer staat, ga ik gezellig meekeuvelen in dit topic met Henk NL en Miriam NS. 😀😛😨😱😵
Badge +3
...
Hoi Miriam,

Nieuwe maand, maar weer hetzelfde probleem 😀
Ik wist het al Henk_NL, kreeg vanmorgen een mail dat het niet gelukt was. 😞 Mijn collega is nog steeds druk in de weer met de collega's van IT. We gaan duimen voor volgende maand!

Reageer