Incorrect rekeningnummer op factuur



Toon eerste bericht

137 reacties

Zou je mij ook de gegevens van consument via een privébericht kunnen sturen? Dan ga ik hier ook nog even achteraan.
Bedankt, anders stuur ik jou de 10e gewoon weer een bericht 🙂
Volgens de informatiepagina zal de opmaak van de factuur ook in november worden aangepast, dus als de volgende factuur 10/11 komt zou dat een mooie combi zijn. Ik wacht af.

Ben niet zo'n Android held, dus doe het even zo.

Fijn om te horen dat er interesse is! Consumer de 19e en dat is nog steeds fout. Zakelijk pas volgende maand weer, de 10e uit mijn hoofd. Even afwachten :)

Ik ben niet heel actief, maar zal m'n best doen je niet te vergeten. Je inzet wordt gewaardeerd hoor 💕
Heb je al een factuur ontvangen Henk_NL? Ben erg benieuwd 🙂
Ah oké! Laten we inderdaad de komende facturen even afwachten en dan kijken we hoe het ervoor staat en of we verder nog actie moeten ondernemen.
Het liep op een gegeven moment nogal door elkaar heen in dit topic, ik kreeg van het SSC destijds juist een mailtje op m'n zakelijke mailbox over m'n consumenten abonnement incasso-verhaal. Dan wordt het even afwachten wanneer ze weer factureren.
De gegevens die ik van je heb ontvangen zijn van zakelijk en daar is als het goed is nu de aanpassing gedaan.
Zakelijk of consument? Zal het eens aankijken, consument krijg ik de 20e weer een factuur als het goed is.
Update: Ik heb bericht ontvangen dat de aanpassing is gedaan. Henk_NL, laat je even weten of de komende factuur inderdaad correct is?
Er lijkt wat schot in de zaak Henk_NL. Ik verwacht dat het één dezer dagen zal worden aangepast.
Kreeg op 2 augustus een mailtje van het ssc finance, maar heb daar ook niks meer van gehoord naderhand helaas.
Update: Helaas heb ik je nog niets nieuws te vertellen, Henk_NL. Ik heb nogmaals om een update gevraagd!
Oh maar dat vind ik ook leuk hoor Stijn ❤️

Wacht in spanning op antwoord.
Miriam heeft het al aangegeven, ze is momenteel met vakantie. Je mag het voor nu dus even met mij doen, Henk_NL. :D

We hebben helaas nog geen verdere informatie gekregen van de financiële afdeling echter.

Komt goed 🙂
Ga jij eerst maar op vakantie, zien we daarna wel verder 🙂 T’is niet dat ik er nou zoveel ben momenteel lol.
Dat is fijn, want ik heb nog geen definitief bericht van de wijziging. 😞 Ik weet wel dat er aan gewerkt wordt. Vanaf morgen ben ik op vakantie en zal een collega moderator dit topic van mijn overnemen. Dan weet je daar in ieder geval even van.
No worries, ik heb de tijd hoor Miriam 😎
Dat is jammer. Ik ga nogmaals contact leggen, excuses dat dit even duurt.
Zelfde verhaal nog steeds.
Update: Ik zal er nog eens een reminder uit sturen. Hoe ziet de factuur van de 19e eruit?
Op de factuur van 14 augustus staan nog steeds geen gegevens. Consumer krijg ik pas op 19 augustus een nieuwe factuur.
Ik heb nog geen terugkoppeling ontvangen Henk_NL. Is er bij jou inmiddels al een wijziging zichtbaar?
Kreeg inderdaad een mailtje van Finance, we wachten in spanning 💃

Reageer