Incorrect rekeningnummer op factuur

Toon eerste bericht

137 reacties

Badge +3
Las toevallig een ander bericht vandaag over een (korte) storing bij GVB m.b.t. inchecken, maar dat kan ook met de CiCo storing van gisteren te maken gehad hebben.

Wel grappig al die verschillende meldingen bij poortjes/paaltjes/BTM apparatuur. In Eindhoven krijg ik met Hermes/Bravo Dal Vrij (stads-abo) gewoon Ingecheckt - Goede Reis of Uitgecheckt - Tot Ziens binnnen mijn vrij reizen periode, en anders de normale melding over reiskosten en resterend saldo.
Badge +3
Hier de volgende... Lijkt me hetzelfde probleem (maar dan dus met Flex)

https://community.ns.nl/ns-flex-60/waarom-doet-mijn-abonnement-het-niet-meer-56796
Je hebt het inderdaad wel goed te pakken, Henk_NL! Een antwoord op de vraag waarom er geen incasso is uitgevoerd deze maand durf ik niet te geven, maar ik heb het wel doorgestuurd naar mijn collega's. Hopelijk kunnen zij hier iets meer licht op schijnen. Ook zijn ze nog steeds druk bezig om het probleem met het rekeningnummer op te lossen. Ik ga ervan uit dat het ontbreken hiervan in de e-mail exact dezelfde oorzaak heeft, maar misschien helpt dit gegeven wel om de oorzaak te vinden. Ook dat heb ik doorgestuurd!
Reputatie 7
Badge +3
Ik denk dat Henk voor een volle bingokaart qua issues gaat. Welke heb je nog niet? 😂
Dankje Stijn. Toch even een ander dingetje, hoe zit het verders met die betalingsherinnering? Mag ik erop vertrouwen dat de betaling gewoon correct wordt verwerkt? Ik heb zo'n vermoeden dat die balk niet groen kleurt in de mail als het niet via iDEAL is voldaan...
Je gaf aan dat je de betaling nu handmatig hebt voldaan volgens de instructie die in de e-mail is gegeven. Dat is in deze geen enkel probleem voor de afhandeling, handmatig betalen is ook gewoon prima. Ik ga er van uit dat het daarmee ook gewoon afgehandeld is/wordt, maar mocht dat niet het geval zijn dan zul je een nieuwe herinnering krijgen.

Nu kan ik me voorstellen dat je graag zeker wilt weten dat het goed is gegaan, voordat het neerkomt op een eventuele nieuwe herinnering. Ik zal maandag voor je navragen of de betaling goed is aangekomen. 🙂 (Maandag pas, gezien we hem dan ook wat tijd geven om verwerkt te kunnen worden.)
Hi Stijn. Het enige wat ik wil voorkomen, is dat ik zometeen ook nog met drama van blokkades e.d. zit. Als jij zegt dat hierna nog een tweede herinnering volgt, dan wacht ik rustig af. Ben alleen wat sceptisch sinds ik bij Tele2 vergelijkbare antwoorden kreeg, en na vervaldatum toch afgesloten was. We wachten af 🙂
Nou, ik heb het even voor je nagevraagd en de ontbrekende automatische incasso is inderdaad een gevolg van de wijzigingen die mijn collega's aan het uitvoeren zijn om het probleem met het weergeven van het rekeningnummer op te lossen.

Je handmatige betaling is in ieder geval goed aangekomen en verwerkt. Daar hoef je je dus niet verder druk over te maken. :)

Wat betreft de problemen met je business card, daar durf ik echt niks over te zeggen. Hopelijk is het toeval. 😅
Even een korte update! Inhoudelijk snap ik er zelf niet zo veel van dus ik kan daar ook niet op ingaan, maar voor zover ik het begrijp zou de oplossing gevonden moeten zijn en is de verwachting dat het voor de komende factuur dan ook voor elkaar is! #fingerscrossed 😃
Hey Stijn. Goed om te horen! Ergens ben ik wel benieuwd naar het verhaal, kan je het delen, eventueel via DM/mail? Of vraag ik je dan iets lastigs? Want dan gooi ik zelf wel even een lijntje uit :)

Tnx!
Ik heb überhaupt niet echt een verhaal, ik krijg enkel wat losse fragmenten mee, voornamelijk omdat er dingen worden uitgevoerd in systemen waar ik geen toegang tot heb. Die fragmenten zeggen dan ook vrij weinig zonder de gehele context, dus ik heb ook echt niks om te delen... xD
Oh, dan weet ik al genoeg, SAP FTW. No problemo! 😁
Ach ja, beter dan helemaal niets, toch? :P

Voor zover ik heb begrepen zou de factuur van deze maand in orde moeten zijn. Fingers crossed dus!
Heuj! Great succes! Fijn dat het nu allemaal klopt 😃
Badge +3
Haha, dan neem ik de laatste zin in deze reactie terug, en geef @DennisAmeling wat hoop op verdere vooruitgang! 😉
Drinken we d'r een op Stijn! Of twee... Of..... Nja, thanks kerel, en ook voor Miriam natuurlijk 😀
Hoi Henk_NL,

Goed dat je dit opmerkt. Misschien dat de facturen al klaarstonden voordat de wijziging is doorgevoerd? Ik check het graag even voor je. Kun je me in een privébericht je postcode, huisnummer, voorletters, achternaam, geboortedatum en voor de zekerheid het juiste IBAN sturen?
Nope, ik denk niet dat in oktober '17 de factuur voor maart '18 al klaarstond :D

Zal je PM'en.
Eh nee, dat is niet aannemelijk 😉 Dank je!

Bedankt voor je gegevens, Henk_NL. Ik heb het doorgezet naar de financiële afdeling zodat ze het op de factuur kunnen aanpassen.
Badge +3
Haha Henk_NL was it worth the wait :?
Bij Iris altijd 😃
Spannend, hè 😉
Jaaa, beetje spanning is leuk, maar het gaat nu toch echt niet goed. Over een jaar ofzo kijk ik weer eens naar die facturen en dan gaan we zien of het aangepast is 🙂

Reageer