Incorrect rekeningnummer op factuur

Toon eerste bericht

137 reacties

Dat is jammer. Ik ga nogmaals contact leggen, excuses dat dit even duurt.
Ga jij eerst maar op vakantie, zien we daarna wel verder 🙂 T’is niet dat ik er nou zoveel ben momenteel lol.
Oh maar dat vind ik ook leuk hoor Stijn ❤️

Wacht in spanning op antwoord.
Reputatie 7
Dus je hebt een Duitse IBAN en het lukt NS om daar geld vanaf te halen.
Dat is al heel bijzonder ! Die zijn meestal niet zo van de buitenlanders.

Dus je bent een semi-nederduitser, net zoals ik ?
Dan is het heel belangrijk, dat dit goed wordt geregeld.
Ik heb op dit moment een belastingcontrole en die zoomen inderdaad in op dit soort fouten en blunders van derden op mijn facturen.
"Jawel, [eik*l], Köln ligt inderdaad in Duitsland"
Waarbij ik het stuk tussen rechte haken niet daadwerkelijk naar mijnheer de inspecteur van belastingen heb geschreven. 😛
https://community.ns.nl/ns-flex-60/betalingsherinnering-te-betalen-binnen-twee-dagen-53673

Ben niet de enige met dit probleem in ieder geval.
Hallo Henk_NL, dat is geen goede start van 2019. Ik ga er nogmaals achteraan! Excuses.
Hallo Miriam,

Normaal is de 20e de factuurdatum van dit abonnement. Op 21 januari is er netjes een factuur opgemaakt, maar waar NS normaal de eerstvolgende werkdag incasseert heb ik deze maand nog geen incasso voorbij zien komen. Zijn jullie vertraagt deze maand, of zijn er wijzigingen gemaakt in een poging de factuur te herstellen maar is er nu nog meer gesloopt?
Hoi Henk!

Er zijn wat problemen geweest, maar als het goed is is dat opgelost. Zou je het willen aangeven als het bedrag vrijdag nog niet is afgeschreven? Dan ga ik er even achteraan om na te gaan of er niet meer gesloopt is 😛 Ga ik niet van uit hoor!
Badge +3
En de hamvraag is natuurlijk.... Wat stond er op je factuur?

Bij @herrie was haar IBAN (tijdelijk?) helemaal niet bekend volgens Mijn NS, maar die heeft een tegenactie gedaan (zelf € 0,01 overgemaakt) en eureka!

Of dat gerelateerd was.. geen idee 😛
Badge +3
Aan mijn vorige reactie nog een zinnetje toegevoegd maar succes ermee natuurlijk.

En met de rest... (off topic, is tijdelijke storing dus maar het topic over "maak dan maar een screenprint vanuit historie" als enige mogelijkheid volgens NS voor een declaratie/factuur vond ik wel 'grappig').

Ik neem zomaar aan dat iemand dat laatste echt te horen heeft gekregen via de klantenservice, want zoiets verzin je toch niet?

Badge +3
...
Ik wist het al Henk_NL, kreeg vanmorgen een mail dat het niet gelukt was. 😞 Mijn collega is nog steeds druk in de weer met de collega's van IT. We gaan duimen voor volgende maand!

Reageer