beantwoord

Info nieuwe abonnementen plat

• 10 November 2014
  • 3 reacties
  • 174 Bekeken

DIT SCHIET NIET ECHT OP...

U zoekt iets op NS.nl? > JA (alsof ik hier voor m'n lol zit...)
De pagina die u heeft opgevraagd is niet gevonden. > U VERWIJST MIJ ER ZELF NAAR IN UW MAIL
Wellicht bestaat de pagina niet meer, of heeft u een typefout gemaakt bij het invoeren. > IK GEBRUIK UW EIGEN LINK
Hoe vindt u wat u zoekt? > JA, DAT GA IK ME OOK AFVRAGEN...
icon

Beste antwoord door Thom 10 November 2014, 11:19

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U heeft waarschijnlijk met Eva zitten chatten en u heeft zich niet gerealiseerd dat het een computer is. Beter is dat u uw probleem hier even uitlegt.
Bel anders de Klantenservice: 030 751 51 55. Het is geen duur betaalnummer.
Beste Thom, ik weet wel degelijk dat Eva een computer is, ik ben niet uit de koets gevallen, ofzo...
Maar als de vraag/opmerking: "Informatie werkt niet" niet wordt begrepen, raak ik een beetje geirriteerd...
Kan ik anders iets voor je betekenen rob de gast? Je hebt ondertussen ons forum gevonden - welkom overigens - en soms is het handiger om je informatie hier te verkrijgen dan via een virtuele medewerker. Daar kun je veel informatie verkrijgen, maar het werkt niet altijd optimaal. Ik hoor het graag. Dat mag in dit topic, maar ook via een privébericht. Geen probleem.

In de titel verwijs je naar nieuwe abonnementen. Daarom heb ik het topic ook verplaatst naar 'abonnementen'.

Reageer