beantwoord

informatie op flex-factuur

  • 4 December 2022
  • 6 reacties
  • 91 Bekeken

Op de maandafrekening van het flexabonnement staan alleen bedragen van de abonnementen en de totalen van de buiten het abonnement gemaakte bus- en treinreizen. Ik kan dus niets controleren. Bij OV-chipkaart staan deze bedragen ook niet. Bij het niet-flex-abonnement was het makkelijk te zien en te controleren. Zo kon ik zien wanneer er iets fout was gegaan. Kijk ik niet goed of is het echt zo?

icon

Beste antwoord door mrfreeze 4 December 2022, 14:44

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt in MijnNS jouw reizen terugvinden. Bij MijnNS kun je bij inlog via de website  facturen inzien.

Reputatie 7
Badge +3

Even naar beneden scrollen, de reizen staan op pagina twee 😀

Reputatie 7
Badge +1

HET struikel;blok-wordt hier dagelijks vele malen aangestipt-is dat je dus echt via site moet openen en niet gaat via die app op die oso geliefde fone. Ziet er dan net zo uit als voorheenFLEX-per rit, met klikken wat je kan declareren etc. Ouwerwets he? In deze tijden……..

Reputatie 7
Badge +3

TS geeft toch al aan de factuur te bekijken. 

Reputatie 7
Badge +3

TS geeft toch al aan de factuur te bekijken. 

TS geeft aan de maandafrekening te bekijken. Dat zou ook de email kunnen zijn.

Reputatie 7
Badge +3

Lees de titel nog 's 😉

En in de e-mail staan niet de bedragen die TS noemt.

Reageer