Informatie over uw doorlopende NS-abonnement

• 17 november 2016
  • 4 reacties
  • 269 Bekeken

Op 27 september kreeg ik een aankondiging, 'Informatie over uw doorlopende NS-abonnement', met de mededeling dat mijn abonnement op 16 november wordt verlengd. Wat fijn.

Gisteren kreeg ik dezelfde mail weer, 2x achter elkaar. Is dat echt nodig?

// Edit: nee, niet weer, ik wilde er geen vraag van maken. Foutje, bedankt! Kan iemand dat uitzetten?

4 reacties

Ja, dat is echt nodig Henk. We maken graag contact met je.

Anyway, ik heb meteen even in jouw account gekeken. Ik zie dat de vooraankondiging 1 keer is verstuurd, zoals het hoort. De bevestiging van de verlenging is inderdaad 2 keer verstuurd. Beiden met een ander kenmerk. Waarom? Geen idee. Ik verwacht een onschuldig foutje dat niet meer voorkomt. Mocht dat wel zo zijn, dan hoor ik het graag en ga ik onze systeembeheerders even lastig vallen.

Oh, en je topic is niet langer een vraag. Yes!
Yes! YES!

Ik ben ook gek op contact hoor. Maar dan toch liever onder het genot van een bakje koffie. Nee zonder gekheid, geen probleem verders, maar wilde het wel even kenbaar maken. Zo lullig als dit bij iedereen gebeurd.
Als we jou de volgende keer wéér twee keer dezelfde mail sturen, mag je hier in het hoofdgebouw een kopje koffie bij me halen.

En zeker goed signaal. Hopelijk ben je de enige (vast niet, maar ik verwacht niet dat het een groot issue is).
Volgende week weer uit mijn hoofd, kweet alleen niet waar je zit ;)

Alright, prima, het zal wel dan 🙂

Reageer