beantwoord

Ingangsdatum abonnement veranderen

  • 29 oktober 2015
  • 1 reactie
  • 445 Bekeken

Kan ik de ingangsdatum van mijn bestelde abonnement wijzigen. Volgens de hulplijn van de NS niet.:@
icon

Beste antwoord door Inge NS 29 oktober 2015, 15:43

Welkom op het forum saskiarouge!

Wanneer je een abonnement i.c.m. een nieuwe persoonlijke OV-chipkaart hebt besteld, dan is het abonnement automatisch actief per de ingangsdatum. Wijzigen is voor ons dan ook helaas niet meer mogelijk. Mocht je het abonnement besteld hebben op een persoonlijke ov-chipkaart die je op dat moment al in je bezit had, dan is het indien nog niet geactiveerd, voor ons wel mogelijk om het abonnement te annuleren per ingangsdatum. Je zou het abonnement dan op een latere datum kunnen laten ingaan, eerder is daarentegen niet mogelijk. Wanneer je in deze situatie het abonnement al wel hebt geactiveerd is het ook niet meer mogelijk de ingangsdatum te wijzigen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het forum saskiarouge!

Wanneer je een abonnement i.c.m. een nieuwe persoonlijke OV-chipkaart hebt besteld, dan is het abonnement automatisch actief per de ingangsdatum. Wijzigen is voor ons dan ook helaas niet meer mogelijk. Mocht je het abonnement besteld hebben op een persoonlijke ov-chipkaart die je op dat moment al in je bezit had, dan is het indien nog niet geactiveerd, voor ons wel mogelijk om het abonnement te annuleren per ingangsdatum. Je zou het abonnement dan op een latere datum kunnen laten ingaan, eerder is daarentegen niet mogelijk. Wanneer je in deze situatie het abonnement al wel hebt geactiveerd is het ook niet meer mogelijk de ingangsdatum te wijzigen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer