beantwoord

Ingangsdatum klassewissel Dal Vrij abonnement

• 26 januari 2016
  • 4 reacties
  • 173 Bekeken

Als ik op dit moment een dalvrij abonnement om wil zetten van 2e naar 1e klas, waarom kan deze dan pas ingaan op 1 maart? Ik zou hem graag in laten gaan op 1 februari. Is dit nog mogelijk?
icon

Beste antwoord door Tochjo 26 januari 2016, 14:56

Een upgrade kan alleen ingaan op dezelfde dag van de maand als het oorspronkelijke abonnement is ingegaan en moet minstens twee weken van tevoren worden doorgegeven. Omdat er geen twee weken meer resteren tot het eerstvolgende mogelijke upgrademoment van 1 februari, kan pas worden geüpgraded per 1 maart.

In het eerste jaar kunt u uw abonnement niet wijzigen, en na het eerste jaar kan dit per maand.
In het eerste jaar kan niet worden gedowngraded naar een goedkoper abonnement, wel geüpgraded naar een duurder abonnement.
Bekijk origineel

4 reacties

In het eerste jaar kunt u uw abonnement niet wijzigen, en na het eerste jaar kan dit per maand. Als het goed is kan dit dus als u dit tijdig regelt. Zie Deze topic voor meer informatie:
Badge +3
Een upgrade kan alleen ingaan op dezelfde dag van de maand als het oorspronkelijke abonnement is ingegaan en moet minstens twee weken van tevoren worden doorgegeven. Omdat er geen twee weken meer resteren tot het eerstvolgende mogelijke upgrademoment van 1 februari, kan pas worden geüpgraded per 1 maart.

In het eerste jaar kunt u uw abonnement niet wijzigen, en na het eerste jaar kan dit per maand.
In het eerste jaar kan niet worden gedowngraded naar een goedkoper abonnement, wel geüpgraded naar een duurder abonnement.
Dank jullie wel voor het antwoord. Het is een abonnement dat al stamt uit 2013. Dat van die 2 weken snap ik dus wel. Wel balen, zeker omdat het een upgrade betreft. Als ik upgrade per 1 maart, kan ik dan na een paar maanden weer terug naar 2e klas? Weten jullie dat?
Badge +3
Ja, dat is mogelijk. Uit dit bericht volgt namelijk dat vanaf het tweede contractjaar eenmaal per jaar gedowngraded kan worden. U kunt dus zonder problemen na de upgrade weer downgraden, want dat hebt u nog niet eerder gedaan.

Merk op dat door deze wijziging de oorspronkelijke contractdatum niet wijzigt. U kunt dus ook na de upgrade uw abonnement nog maandelijks beëindigen.

Reageer