beantwoord

Inloggen/ email bestaat niet meer

• 25 mei 2015
  • 3 reacties
  • 109 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb zojuist een trajectmaand abonnement besteld en betaald.
Nu zag ik dat mijn email adres niet klopte (email was van mijn werk in 2010 en bestaat niet meer) en er is naar dat email adres een bevestiging verstuurd. Als ik dat mailtje moet bevestigen voor activatie heb ik een probleem en net voor niks een groot bedrag betaald. Ik heb gelukkig wel een referentienummer van mijn betaling/bestelling. Nu ben ik erg benieuwd of ik nu per morgen wel gewoon via dat traject abonnement kan reizen? En mijn twee vraag is, hoe kan ik mijn inloggegevens (e-mail) aanpassen zodat ik wel gewoon mijn reisgeschiedenis in kan zien. (Dit heb ik aangevinkt in de bestelling)

Ik hoop spoedig van jullie te horen!!

Met vriendelijke groet,
Jill Brock
icon

Beste antwoord door Tochjo 25 mei 2015, 17:43

U hebt de mail niet nodig voor het activeren van uw abonnement. Als u een nieuwe kaart hebt meebesteld, dan krijgt u de kaart met abonnement thuisbezorgd. Als u het abonnement hebt besteld voor op een bestaande kaart, dan moet u het abonnement nog op de kaart plaatsen door bij een kaartautomaat uw kaart voor de lezer te houden, te kiezen voor Ophalen bestelling en de aanwijzingen op het scherm te volgen.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
U hebt de mail niet nodig voor het activeren van uw abonnement. Als u een nieuwe kaart hebt meebesteld, dan krijgt u de kaart met abonnement thuisbezorgd. Als u het abonnement hebt besteld voor op een bestaande kaart, dan moet u het abonnement nog op de kaart plaatsen door bij een kaartautomaat uw kaart voor de lezer te houden, te kiezen voor Ophalen bestelling en de aanwijzingen op het scherm te volgen.
Super, dank u wel! Ik heb een bestaande kaart gebruikt dus zal morgenvroeg de bestelling ophalen. Weet u ook hoe ik mijn email kan wijzigen zodat ik van deze kaart de reisgeschiedenis kan inzien?
Super, dank u wel! Ik heb een bestaande kaart gebruikt dus zal morgenvroeg de bestelling ophalen. Weet u ook hoe ik mijn email kan wijzigen zodat ik van deze kaart de reisgeschiedenis kan inzien?

Hallo Jill! Welkom op het NS Forum. Dat kan ik voor jou aanpassen 🙂. Stuur mij dan een privébericht met je persoonlijke gegevens en de emailadressen. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op "stuur bericht".

Reageer