Skip to main content

Ik kan niet meer inloggen in MIJNNS. 
Heb meermaals aangeklikt dat ik een mail wilde ontvangen voor een nieuw wachtwoord, niets ontvangen, ook niet in de spambox. 
Daarom maar nieuw account aangemaakt, waarbij ik echter de melding krijg dat de gegevens die ik invul niet kunnen worden opgeslagen. 

ik zit in een loop en kom er zo dus niet achter hoe ik mijn factuur kan inzien. 

NOOT: een maand of vier geleden wijzigde ik mijn emailadres van werkaccount naar prive-account omdat ik een andere werkgever heb. Ging enkele maanden goed, ik kon vanuit huis alles prima checken maar nu kom ik er dus opeens niet meer in én ik kan geen nieuw account aanmaken. 

U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.


Reageer