beantwoord

inloggen mijn NS niet meer mogelijk

• 26 March 2020
  • 6 reacties
  • 218 Bekeken

Sinds vanmiddag is het niet meer mogelijk om in te loggen in mijn NS. Vanochtend kon dat nog wel.

Heeft iemand enig idee wanneer het wel weer kan?

Wil graag mijn ns weekend vrij omzetten naar Flex basis. 

icon

Beste antwoord door Mark NS 26 March 2020, 13:32

Bekijk origineel

6 reacties

Er is momenteel een storing gaande waardoor verschillende functies niet beschikbaar zijn, waaronder de webshop en Mijn NS. De verwachting is dat het later vandaag weer is opgelost. 

Ik was mijn wachtwoord voor mijn NS vergeten.  Nieuw wachtwoord ontvangen maar kan al maanden niet meer inloggen.

Hallo Sylvana de Vries en welkom bij de NS Community,

Dit is een reiziger helpt reiziger kanaal. We kunnen je hier helaas niet helpen met dit probleem. Ik wil je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice. Daar kunnen we voor je uitzoeken waardoor dit komt en indien nodig een oplossing aandragen. 

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bij mij ook het geval. Geen wachtwoord herstel komt aan en inloggen kan ik al helemaal niet.

Diverse keren al gebeld. Nu een nieuw account aangemaakt en wederom na een week weer hetzelfde verhaal. 

Graag definitieve oplossing.

Reputatie 6
Badge +1

DAT had je dus beter niet kunnen doen-dat gaat grote problems opleveren als tzt/ooit het weer hersteld wordt en mogelijk wordt je dan ook nog dubbel gefactureerd.

Ben je soms in de tussentijd van @mail veranderd? Of kijk eens bij de spam.

Reputatie 7
Badge +3

Wat ik de laatste tijd (paar weken/maanden) regelmatig heb is dat ik niet kan inloggen in Chrome terwijl het wel lukt in Edge. Dan wis ik in Chrome maar weer eens alle NS cookies en dan lukt het wel, tot een volgende keer. Dat is echt van de laatste tijd, daarvoor had ik dit probleem nooit en het is ook alleen bij NS.

Reageer