beantwoord

Inloggen op Mijn NS lukt niet (verholpen)

• 7 september 2014
  • 8 reacties
  • 634 Bekeken

Wat een ergernis!!!! Ik probeer al het hele weekend in te loggen op Mijn NS , maar krijg steeds de volgende foutmelding:

Er is iets fout gegaan

Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden.

Kan iemand dit probleem svp oplossen? Hartelijk dank
icon

Beste antwoord door Anonymous 8 september 2014, 09:25

Beste Martina1984, er was helaas een storing waardoor de webshop niet bereikbaar was. Inmiddels is de webshop en Mijn NS weer beschikbaar.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Heeeel vervelend! Ik heb dit zelfde probleem. Ik wil graag een daluren abonnement opladen,(klaar met studeren). IK WIL MORGEN REIZEN, maar wel met korting en zo wil dit niet...
ik probeer al het hele weekend een abonnement te bestellen, maar mij lukt dat ook niet, volgens de site vanwege technische problemen.
"fijn" dat er ook geen antwoord/oplossing van een moderator komt....
Ik zit ook met dit probleem, probeer al de hele tijd een Traject Vrij abonnement te kopen maar het ziet er nu naar uit dat ik de volle mep kan gaan betalen morgen. Echt irritant.
Ja 'fijn' dat de NS hier op reageert en dit voor ons allen oplost. Typisch de NS weer. Is toch schandalig dat we geen abonnementen kunnen bestellen online??
Ja 'fijn' dat de NS hier op reageert en dit voor ons allen oplost. Typisch de NS weer. Is toch schandalig dat we geen abonnementen kunnen bestellen online??

Hoe kan NS hierop reageren en oplossen als op Klantenservice (incl. forum) op zondag niemand aanwezig is?
de klantenservice gewoon openen op zondag, zeker als je elk weekend je webshop eruit gooit ?

Het is 2014...Geen 1980 meer.
Beste Martina1984, er was helaas een storing waardoor de webshop niet bereikbaar was. Inmiddels is de webshop en Mijn NS weer beschikbaar.
[quote=macca728]de klantenservice gewoon openen op zondag, zeker als je elk weekend je webshop eruit gooit ?

Het is 2014...Geen 1980 meer.[/quote

Inderdaad!