beantwoord

Intercity direct altijd vrij jaar abonnement

• 12 juni 2019
  • 4 reacties
  • 177 Bekeken

Reputatie 1
Goedemorgen collega's

Heb net een klant aan de balie met een NS Flex altijdvrij abo.
Hij reist ook met de intercitydirect Shl naar Roterdam cs.Het is nog niet mogelijk dit te combineren
met een Flex.Meneer dacht het op te lossen door met een andere pers ovcp.
Helaas is het jaar produkt Intercity Direct toeslagvrij alleen te combineren met een nieuw/bestaan abonnement.
Heb de KS gebeld over op welke termijn e.e.a wel geregeld kan worden via Flex.
Hierop kon men nog geen uitsluitsel geven.
Is via dit kanaal er wel achter te komen ???Bijvoorbaat dank.
Zodra ik dit weet zou ik Meneer een terugkoppeling geven.
icon

Beste antwoord door Tochjo 12 juni 2019, 11:41

De klant kan beter met een klassiek Altijd Vrij-abonnement reizen; daarmee valt Intercity direct Altijd Toeslagvrij wel te combineren. Bij NS Flex kan wel een Intercity direct Maandtoeslag à 61 euro op een aparte kaart zonder abonnement geladen worden. Het is niet bekend wanneer een toeslagabonnement beschikbaar komt voor NS Flex.
Bekijk origineel

4 reacties

Ik begrijp helaas niet zo goed wat je bedoelt. Wil de klant aan de balie gebruik maken van alleen één Intercity Direct toeslagvrij abonnement? Dit is inderdaad niet mogelijk! Ook niet middels NS Flex. Ik kan je suggestie doorgeven natuurlijk, maar misschien kan ik met je mee denken. Wat voor abonnement wil de klant het liefst en wat is het reisgedrag van de desbetreffende persoon? 🙂
Badge +3
De klant kan beter met een klassiek Altijd Vrij-abonnement reizen; daarmee valt Intercity direct Altijd Toeslagvrij wel te combineren. Bij NS Flex kan wel een Intercity direct Maandtoeslag à 61 euro op een aparte kaart zonder abonnement geladen worden. Het is niet bekend wanneer een toeslagabonnement beschikbaar komt voor NS Flex.
Reputatie 1
Ja dat weet ik Tochjo maar hij had voor Flex gekozen ivm de flexibiliteit 🙂..
OK dus het is (nog) niet bekend wanneer het Flexprodukt ook die mogelijkheid geeft.
Bedankt.
Helaas niet nee!

Reageer