beantwoord

Invullen gegevens Altijd Voordeel

  • 18 mei 2017
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Ik bestel elke maand opnieuw een Altijd Voordeel, maar ik kan dat niet vanuit mijn account doen en moet steeds al mijn gegevens en pasnummer opnieuw invullen. Dat kan volgens mij veel handiger. Mogelijkheid openen om vanuit je account een product te bestellen, zodat alle gegevens al ingevuld zijn.
Graag wijzigen.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 18 mei 2017, 15:05

Welkom op het NS Serviceforum durgee. Herkenbaar! Dit is een wens van meerdere reizigers en staat ook op de agenda bij ons. We zijn echter een groot bedrijf met constant verbeterpunten en ik durf niet te zeggen of jouw voorstel hoge prioriteit heeft. Wel goed dat je dit signaal bij ons neerlegt. Ik maak er nogmaals melding van.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum durgee. Herkenbaar! Dit is een wens van meerdere reizigers en staat ook op de agenda bij ons. We zijn echter een groot bedrijf met constant verbeterpunten en ik durf niet te zeggen of jouw voorstel hoge prioriteit heeft. Wel goed dat je dit signaal bij ons neerlegt. Ik maak er nogmaals melding van.

Reageer