beantwoord

Is een jaarabbonement tussentijds van de een op de andere persoonlijke OV-chipkaart over te zetten?

• 6 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 133 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Wanneer ik een nieuw jaarabbonement aanschaf en daar natuurlijk zo snel mogelijk gebruik van wil maken door deze te laden op mijn huidige persoonlijke OV-chipkaart, is het dan mogelijk deze tussentijds over te zetten op een nieuwe persoonlijke OV-chipkaart die ik later zal aanvragen omdat mijn huidige persoonlijke chipkaart in maart 2015 komt te vervallen. Of zal ik bij de bestelling reeds een nieuwe kaart moeten aanvragen? Wat natuurlijk wat langer zal gaan duren voordat ik hier gebruik van zal kunnen maken.
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 6 oktober 2014, 17:12

Welkom op het NS serviceforum Peter Pan! Leuk dat je het gevonden hebt. Om de vindbaarheid te vergroten heb ik je topic naar Abonnementen verplaatst. Wat Michiel zegt klopt inderdaad wel, maar daar wil ik alleen nog aan toevoegen dat die gratis kaart de vervangende is van je huidige ov-chipkaart. Je kan het nu dus op je huidige ov-chipkaart zetten en ontvangt tegen de tijd dat je kaart gaat verlopen bericht over een gratis nieuwe kaart.
Bekijk origineel

2 reacties

NS stuurt je een gratis OV-chipkaart met reeds opgeladen abonnement, wanneer je huidige persoonlijke OV-kaart met abonnement binnenkort komt te vervallen.
Welkom op het NS serviceforum Peter Pan! Leuk dat je het gevonden hebt. Om de vindbaarheid te vergroten heb ik je topic naar Abonnementen verplaatst. Wat Michiel zegt klopt inderdaad wel, maar daar wil ik alleen nog aan toevoegen dat die gratis kaart de vervangende is van je huidige ov-chipkaart. Je kan het nu dus op je huidige ov-chipkaart zetten en ontvangt tegen de tijd dat je kaart gaat verlopen bericht over een gratis nieuwe kaart.

Reageer