beantwoord

Is er ook een abonnement voor buiten Nederland

Ik heb een vraag bestaat er een abonnement voor buiten Nederland met kortingen ?
icon

Beste antwoord door Thom 9 februari 2019, 00:38

Ik denk dat u hiervoor het beste op de sites van NMBS en DB kunt kijken. Er bestaan in Nederland wel grensabonnementen. Duitse maatschappijen hebben ook grensplaatsen in Nederland waar vandaan hun abonnementen geldig zijn.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik denk dat u hiervoor het beste op de sites van NMBS en DB kunt kijken. Er bestaan in Nederland wel grensabonnementen. Duitse maatschappijen hebben ook grensplaatsen in Nederland waar vandaan hun abonnementen geldig zijn.
Reputatie 4
Misschien kan topicstarter wat specifieker zijn. M.a.w. wat zijn zijn reisplannen? Aan de hand daarvan kunnen we beter advies geven.
Hallo Ayoub27, welkom bij onze Community!

Ik zou je inderdaad willen vragen om iets meer te vertellen over je geplande reisplannen! Aan de hand van die informatie kunnen we het beste tot een gepast advies komen.
Reputatie 1
Hallo

Neem is een kijkje op: https://www.ns.nl/abonnementen
Daar vind je alle abbomenten van NS
Niks gevonden dan raad ik je aan om gewoon een loskaartje te kopen als je eenmalig daarheen moet
Reputatie 4
Topicstarter vroeg naar abonnementen met korting buiten Nederland. In Duitsland heb je bijvoorbeeld zoiets met 25 of 50% korting. In Zwitserland heb je ook nog een halbpreis abonnement als ik het goed heb.
Reputatie 7
Badge +4
De Bahncard geeft 25 of 50 procent korting op losse reizen, om die reden hebben veel Nederlanders die ook ook. Bij de Verkehsverbunde is er vaak een hele wirwar aan abonnementsvormen. Zonder het traject te kennen, kan er alleen sprake zijn van algemene adviezen. In de belendende landen kent met geen spits- of daltarief en daaraan gekoppelde kortingen.

Reageer