beantwoord

Is het Dal Voordeel abonnement ook geldig in bussen?

• 18 maart 2014
  • 2 reacties
  • 20383 Bekeken

Hoi,

Ik zou mogelijk een dalvoordeelabonnement voor mijn OV-chipkaart aanvragen. aangezien ik echter vooral met de Qliner van Arriva rijdt (bus) wil ik graag zeker weten dat dit abonnement zowel voor trein als busreizen geldt van ns en arriva. Kan iemand hier een overtuigende uitspraak over doen? Ik hoor het graag, alvast bedankt.

gr. Alexander
icon

Beste antwoord door Inge NS 18 maart 2014, 17:33

Welkom op het forum alwemm!

Ik heb je topic verplaats naar het subforum Abonnementen en de titel ietwat aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Het Dal Voordeel abonnement is zoals door Annemiek ook is aangegeven, alleen geldig in treinen (ook bij andere vervoerders). In de bus is het abonnement niet geldig. Klik hier voor meer info over busabonnementen van Arriva.

Bekijk origineel

2 reacties

Je krijgt met je dalvoordeelabonnement alleen korting in de trein, bij zowel NS als andere vervoerders, zoals Arriva. In de Qliner, of welke andere bus dan ook, betaal je gewoon het normale tarief, zonder korting.
Welkom op het forum alwemm!

Ik heb je topic verplaats naar het subforum Abonnementen en de titel ietwat aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Het Dal Voordeel abonnement is zoals door Annemiek ook is aangegeven, alleen geldig in treinen (ook bij andere vervoerders). In de bus is het abonnement niet geldig. Klik hier voor meer info over busabonnementen van Arriva.

Reageer