beantwoord

Is het Dal Voordeel Jongeren-abonnement nog te bestellen?

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Waar is het abonnement op de NS site dat tieners tussen de 12 en 18 jaar in staat stelt om voortaan voor slechts 15 euro een 40% kortingskaart aan te schaffen?
icon

Beste antwoord door Jouke NS 14 juni 2018, 11:07

Ik heb inmiddels ook een reactie op mijn melding. Het Dal Voordeelabonnement voor jongeren was een pilot. Helaas is besloten deze pilot niet door te zetten en is deze per 11 juni beëindigd. Hierdoor kom je ook op de reguliere pagina terecht wanneer je de link in Google gebruikt. Dat zou over een paar dagen opgelost moeten worden.

@LJR77 ik ga ervan uit dat de oplossing van Ben niet werkt aangezien de actie is afgelopen.

Bekijk origineel

14 reacties

Badge +3
Welkom bij de Community,

Het Dal Voordeel abonnement vind je hier. Als je tijdens het bestellen een geboortedatum invult van iemand die nog geen 19 is verandert de prijs automatisch naar € 15,-
Reputatie 5
Hallo LJR77, en welkom bij de NS Community!

Robert B heeft het juiste antwoord al gegeven. Bij het bestellen van een Dal Voordeelabonnement in de webshop via deze link, wordt bij het invullen van de geboortedatum automatisch de juiste prijs berekend. Zolang de persoon die het abonnement bestelt in de categorie 12 tot en met 18 jaar valt, zal de prijs verderop in het bestelproces dus naar €15,00 veranderen.

Ik hoor graag van je of je eruit komt!
Reputatie 7
Badge +2
't Is wel raar dat dat nergens meer vermeld lijkt te staan. Het Dal Voordeel Jongeren stond voorheen apart vermeld op de abonnementenpagina.
Ook bij de pagina over Dal Voordeel staat er helemaal niks meer.
De afdeling Marketing koopt liever advertentieruimte in bij Google Ads.

Opmerkelijk: Het linkje onder de titel, www.ns.nl/Dalvoordeel/jongeren bestaat niet ...

https://www.google.com/search?client=firefox-b&q=Dal+Voordeel+Jongeren

www.ns.nl/Dalvoordeel/jongeren

Ik begrijp inderdaad dat de informatie over deze speciale korting voor jongeren niet duidelijk te vinden is op onze website. Ik ga hier melding van maken. Bedankt Michiel. en mrfreeze voor de scherpe blik!
Ik heb inmiddels ook een reactie op mijn melding. Het Dal Voordeelabonnement voor jongeren was een pilot. Helaas is besloten deze pilot niet door te zetten en is deze per 11 juni beëindigd. Hierdoor kom je ook op de reguliere pagina terecht wanneer je de link in Google gebruikt. Dat zou over een paar dagen opgelost moeten worden.

@LJR77 ik ga ervan uit dat de oplossing van Ben niet werkt aangezien de actie is afgelopen.
Badge +3
Op deze pagina is die info inmiddels toegevoegd (onderaan). Dank dakje ^CD voor de info, want er was nogal wat onduidelijkheid dus, en zelfs lichte paniek bij jouzelf :P

Hi Robert. Dit is sinds begin juni. Volgens mij is er niet een speciaal nieuwsbericht aangemaakt met de aankondiging dat deze verdwenen is. Wel is de nieuws pagina waarin de komst van het Dal Voordeel Jongeren werd aangekondigd aangepast.

Ben benieuwd wat er geldt voor mensen in de doelgroep (12 t/m 18 jaar) als ze het al hebben en willen verlengen. Daarover werd namelijk eerder gezegd dat het doorlopend € 15,- zou zijn totdat ze niet meer 'in aanmerking' komen.

Als een product niet meer bestaat kan het natuurlijk niet verlengd worden. Hopelijk tegen die tijd een alternatief...

Belangrijke Update 19:03:

De jongeren die het al hebben, hebben geluk. Daarvan zal het abonnement verlengd gaan worden voor 15 euro tot dat ze 19 jaar oud worden. ^SA

Da's boffen voor die jonkies dan 😃 Ik ben inmiddels 50 en ^CD dus zaterdag ook alweer een jaartje erbij 😛
Reputatie 7
Badge +4
Ach, de 65-pluskorting nadert en vanaf uw zestigste zijn er keuzedagen. Het komt vanzelf zo ver. 😇
Badge +3
Wel grappig dat behalve de toevoeging onderaan (einde pilot, niet meer te bestellen dus) ook er in de rest van die pagina wat aangepast lijkt te zijn:

Jongeren reizen voor maar €15 een jaar lang met 40% korting

Dat 'een jaar lang' stond er eerst niet bij volgens mij, dat was 'per jaar' maar goed, zie mijn vorige edit... 😛
Reputatie 7
Badge +2
Het is een beetje ondergesneeuwd in een ander topic, maar leek me toch best belangrijk. Als je Dal Voordeel bestelt, wordt de prijs nog steeds aangepast naar € 15 voor jongeren.

Helaas lukt mij niet om een abonnement voor mijn dochter van 12 af te sluiten voor 15 euro. Ik moet gewoon 50 euro betalen. Doe ik misschien iets verkeerd of is de aktie afgelopen.
Het lijkt erop dat de actie van een Dal Voordeel Jongeren abonnement voor €15 is afgelopen.
Misschien kunt u bij NS Klantenservice nog een actiecode regelen voor €35 korting?

https://www.ns.nl/webshop/

Ik moet je teleurstellen, want deze actie is afgelopen en keert voorlopig ook niet meer terug. Mooier kan ik het helaas niet maken Mohltje.
Badge +3
Werkt het echt niet als je de geboortedatum van iemand die 12-18 jaar is invult?

Dat is dan in de laatste week (snel) aangepast, zie de reactie van @mrfreeze (29 juni 2018) want toen werkte het dus nog gewoon.

Of word je dan naar een betaalpagina gestuurd (zoals bij de Zomerdeals voor €29 i.p.v. €39) waar je alsnog het volle pond moet betalen?

{sarcasme on} Dat laatste (Zomerdeals) heeft ook een paar dagen gekost voordat het weer (in het voordeel van de reiziger) aangepast was. Maar een storing/foutje in het nadeel van NS kan blijkbaar veel sneller aangepast worden {/sarcasme off}

Reageer