beantwoord

Is het mogelijk een weekend vrij abonnement na vier maanden te stoppen ivm werk in het buitenland?

• 3 oktober 2014
  • 3 reacties
  • 708 Bekeken

Ik ga over vier maanden naar het buitenland en overweeg om een Weekendvrij abonnement te kopen. Kan ik deze na 4 maanden stopzetten? Of zit ik direct vast aan een jaar contract?
icon

Beste antwoord door Thom 3 oktober 2014, 14:17

Het is een jaarcontract en u zit er een jaar aan vast. U kunt het niet na vier maanden stopzetten. Dat kan alleen als u gaat upgraden naar een duurder abonnement en dat is dan ook weer voor een jaar. Voor u is dat echter niet relevant.
De prijs is op dit moment overigens dermate gunstig dat het een aantal gevallen in vier maanden al makkelijk uit kan 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het is een jaarcontract en u zit er een jaar aan vast. U kunt het niet na vier maanden stopzetten. Dat kan alleen als u gaat upgraden naar een duurder abonnement en dat is dan ook weer voor een jaar. Voor u is dat echter niet relevant.
De prijs is op dit moment overigens dermate gunstig dat het een aantal gevallen in vier maanden al makkelijk uit kan 😉
Dankjewel voor je antwoord! Het is inderdaad erg goedkoop nu:)
Ik zie dat je al een antwoord hebt gekregen j0rizz! Om je topic wat beter tot zijn recht te laten komen heb ik het verplaatst naar Abonnementen. Het klopt inderdaad dat het een jaarcontract is en dit pas per het eind van het eerste contractjaar stopgezet kan worden. Ná het eerste contractjaar is het abonnement wel maandelijks te beëindigen. Voor die vier maanden zou je ook voor een ander abonnement kunnen kiezen, zoals bijvoorbeeld het Altijd Voordeel Maandabonnement. Die verloopt namelijk automatisch na één maand, maar die geeft je wel korting tijdens je reizen.

Reageer