beantwoord

is het mogelijk om je abonnement over te dragen ?

• 27 februari 2014
  • 2 reacties
  • 407 Bekeken

Hallo,
Is het ook mogelijk om mijn dal kortings abbonement over te dragen aan bijvoorbeeld mijn broertje ?
Ik heb deze gekocht vlak voordat jullie gingen stunten met het weekend vrij abbonement wat voor mij voordeliger is. Kan ik dus mijn dalkortings abbonement op naam van mijn boertje zetten zodat hij met korting kan reizen ?

Groeten,
Nadine
icon

Beste antwoord door Anonymous 28 februari 2014, 09:55

Beste Nadine,

Zoals Annemiek heeft aangegeven is je abonnement persoonlijk en niet overdraagbaar. Je kunt er in dit geval voor kiezen om je abonnement te laten upgraden naar een Weekend Vrij abonnement. Je kunt je abonnement wijzigen via een Mijn NS account, maar je zou ook telefonisch contact kunnen opnemen met onze klantenservice via 0900-2021163.

Vriendelijke groet,

Susan
Bekijk origineel

2 reacties

Nee, een abonnement is persoonlijk en niet overdraagbaar. Laat je je broertje desondanks wel op jouw abonnement reizen, dan is sprake van fraude en kun je zelfs voor de rechter gedaagd worden.
Beste Nadine,

Zoals Annemiek heeft aangegeven is je abonnement persoonlijk en niet overdraagbaar. Je kunt er in dit geval voor kiezen om je abonnement te laten upgraden naar een Weekend Vrij abonnement. Je kunt je abonnement wijzigen via een Mijn NS account, maar je zou ook telefonisch contact kunnen opnemen met onze klantenservice via 0900-2021163.

Vriendelijke groet,
Susan

Reageer