beantwoord

Jaar abonnement traject vrij aangevraagd en betaald en nog steeds niet binnen

• 30 October 2014
  • 5 reacties
  • 205 Bekeken

• Sprinter
  • 3 reacties
Ik heb op 17 oktober een jaartrajectkaart Blerick-Eindhoven aangevraagd en betaald. Echter moet dit a.s. maandag ingaan en ik heb mijn kaart nog steeds niet ontvangen.
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 30 October 2014, 17:44

Bekijk origineel

5 reacties

Ik denk dat NS weer gaat wijzen naar hun gedeeltelijke dochterbedrijf TLS, of "het bedrijf ov-chipkaart" zoals ze dat bij NS noemen.
ja klopt maar daar zeggen ze dat er niets is binnengekomen heb wel een bevestiging van de aanvraag gehad en nu moet ik maar kaartjes gaan kopen. Want ik heb geen ov chipkaart die zou je bij het abbo krijgen
Hallo Mab! Welkom op het NS serviceforum. Ik heb je topic naar abonnementen verplaatst om de vindbaarheid te vergroten. Ik zou je willen vragen om mij een priv├ębericht te sturen met al je gegevens. Dan ga ik kijken wat de beste oplossing is voor je.
Lijkt wel murphys law, vanalles fout gegaan blijkbaar en nu maar weer afwachten wat te doen anders weer betalen voor hetzelfde abbo en zelf wachten tot we het 1e bedrag terug krijgen 😞 Makkelijker kunnen we het niet maken wel lastiger........zucht
En dan hoor je plots van NS niets meer ondanks dat ze verzochten om vandaag een bericht te sturen 😠

Reageer