Jaar Traject abbonement gekocht ipv Maand Traject

  • 29 October 2014
  • 3 reacties
  • 175 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Beste,

Ik heb gisteren een jaar traject abbonnement (doorlopend) aangeschaft ipv een maand vrij traject abbonement.
Ik heb zojuist gebeld naar de klanten service en heb te horen gekregen dat de mevrouw op dit moment niets voor mij kan betekenen en dat ik pas aan het eind van de week moet terug bellen.

Ik heb al betaald, maar er moet toch uberhaupt wel een optie zijn om een bestelling te annuleren.

Nu zit ik vast aan een jaar abbonement terwijl ik niet eens weet of ik morgen nog werk heb.

Ik hoop dat iemand met spoed hulp kan aanbieden.

Bij voorbaat dank !

3 reacties

Badge
Beste Karim,

Dat is vervelend. Zou je mij in een privébericht je NAW gegevens willen sturen? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen.

Vriendelijke groet, Robby
Hoe kan ik een prive bericht sturen? Ik klik op jou naam maar kom niet in een ander venster.

Graag hoor ik zsm van je.
Robby heeft haar instellingen aangepast. Het zou nu moeten lukken! Zo niet, dan lees ik dat graag en mag je mij of een van de andere moderators een privébericht sturen.

Reageer