beantwoord

Jaar Traject Vrij - hoe werkt dat?

• 6 juli 2016
  • 3 reacties
  • 145 Bekeken

Ik overweeg een Jaar Traject Vrij abonnement aan te schaffen, maar ik weet niet hoe dit precies werkt. Ik vraag me de volgende dingen af:
- is dit abonnement tussentijds opzegbaar (vanwege bijvoorbeeld voortijdig aflopen van een arbeidscontract)
- is het een kwestie van 1 keer per jaar dit product laden op mijn OV-chipkaart, of moet er iedere maand een laadactie gebeuren
- kan ik per maand betalen in plaats van 1 keer per jaar, en zo ja: gaat dit dan via automatische incasso
Het zal vast wel ergens te vinden zijn, maar ik zie door de NS-spoorbomen het bos niet meer. Alvast dank.
icon

Beste antwoord door Pe_pe 6 juli 2016, 17:32

Volgens mij zijn de eerste twee antwoorden iets anders:

- Als gedoeld wordt op Traject Vrij Jaar: Dat is een doorlopend abonnement, daar zit je minstens een jaar aan vast. Bij een situatie als de genoemde kan NS uit coulance het abonnement vroegtijdig beëindigen, maar NS kan dat ook weigeren.
Als gedoeld wordt op Traject Vrij Maand: Dat abonnement loopt elke maand af.

- Als gedoeld wordt op Traject Vrij Jaar: Eénmalig voor de hele looptijd van het abonnement, dus niet elk jaar opnieuw.
Als gedoeld wordt op Traject Vrij Maand: Iedere maand opnieuw.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Vinzteen en welkom op het NS forum! Hierbij mijn antwoorden op je vragen:"
- Ja, dat in dat geval wel mogelijk.
- 1 keer per jaar.
- Je kan het per maand betalen, tijdens het bestellen van dit abonnement kan je dit op einde aangeven en het zal dan elke maand automatisch van je rekeing geincasseerd worden.

- Als gedoeld wordt op Traject Vrij Jaar: Dat is een doorlopend abonnement, daar zit je minstens een jaar aan vast. Bij een situatie als de genoemde kan NS uit coulance het abonnement vroegtijdig beëindigen, maar NS kan dat ook weigeren.

- Als gedoeld wordt op Traject Vrij Jaar: Eénmalig voor de hele looptijd van het abonnement, dus niet elk jaar opnieuw.

Bedankt voor je oplettendheid Pe_pe 🙂

Reageer