beantwoord

Jaarabonnement Fietsenstalling opgezegd - moet dit op de OV chipkaart geladen worden?

• 21 maart 2019
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Goedenavond!
Ik heb mijn Jaarabonnement Fietsenstalling opgezegd en degene die mij telefonisch hielp, zei dat ik de opzegging op mijn OV chipkaart moet laden, omdat anders het abonnement door zou blijven lopen. Maar de automaat geeft geen bestellingen aan die opgehaald moeten worden. Hoe regel ik dit nu?
Bedankt!
Ivo
icon

Beste antwoord door Iris NS 21 maart 2019, 22:07

Welkom bij onze NS Community, ifokkema!

Mijn excuses namens mijn collega. Bij een abonnement voor een fietsenstalling hoef je de beëindiging niet op te halen bij een kaartautomaat. Bij onze reisabonnementen dienen reizigers dit wel te doen. Ik vermoed dat mijn collega dit "standaardriedeltje" met het informeren over het deactiveren per ongeluk dus ook tegen jou gezegd heeft.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom bij onze NS Community, ifokkema!

Mijn excuses namens mijn collega. Bij een abonnement voor een fietsenstalling hoef je de beëindiging niet op te halen bij een kaartautomaat. Bij onze reisabonnementen dienen reizigers dit wel te doen. Ik vermoed dat mijn collega dit "standaardriedeltje" met het informeren over het deactiveren per ongeluk dus ook tegen jou gezegd heeft.
Super, dat verklaart het. Bedankt voor de snelle reactie!

Reageer