Jaarlijks abonnement

  • 21 februari 2021
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Hoi
Ik heb mijn jaarabonnement zonder abonnement omgezet naar Flex, maar ik moest een factuur betalen voor het opgezegde abonnement van € 60, waarom?


2 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Als het om 60 euro gaat, dat is de prijs bij verlenging van een Voordeelurenabonnement of de prijs van een Dal Voordeel jaarabonnement (reizen op saldo).

Als dat rond deze datum vernieuwd wordt kan het zijn dat je dat moet betalen, maar bij omzetten naar NS Flex krijg je het ongebruikte deel ervan binnen een week weer terug.

Bij twijfel, neem contact op met de klantenservice (telefoon, chat, Twitter of Facebook)

Reputatie 4

Heb je de beëindiging van je klassieke abonnement wel opgehaald?

 

En heb je flex dan ook al op je kaart gezet?

 

Of ben je meer dan een maand niet bij een ophaalautomaat geweest? De wijzigingen dienen we opgehaald te worden.

Reageer