Skip to main content

Mag ik met deze ticket overal naar toe tussen de datum  dat ik de ticket heb gekocht en is de ticket 7,95 voor de hele dag op zondag?

Welkom,

In het weekend en op feestdagen is een Jongeren Dagkaart heel de dag geldig, maar je mag alleen met NS treinen reizen.

Zaterdag, zondag en officiële feestdagen is NS jongeren dagkaart de hele dag geldig (tussen 00:00 en 04:00 volgende dag).

Op werkdagen alleen in de daluren.

En alleen bij NS treinen. Bij andere vervoerders is deze kaart niet geldig.

Kan je met de ticket van jongeren dal bijvoorbeel 10 uur naar eindhoven en je wil terug naar oss kan je dan weer 5 uur terug of is het alleen voor de heen weg

De Jongeren Dagkaart Dal is, zoals de naam al zegt, een dagkaart. U kunt er de hele dag mee reizen in de daluren. Op zondag zijn alle uren daluren, dus kunt u zonder problemen ook om vijf uur ermee terugreizen.

Dus kan ik met deze kaart heen en terug

Ja.

Met de jongeren dal kaart toch? Voor 7,95

Ja.

Hi Hamza-0412! Welkom bij de NS Community. 

Je kunt met een Jongeren Dagkaart Dal op de gekozen reisdatum onbeperkt reizen tijdens de daluren. Indien je gekozen hebt voor een dag in het weekend of tijdens een feestdag, dan kun je de hele dag gebruik maken van de Jongeren Dagkaart Dal. Let wel op, zoasl Seinhuis en Robert B aangeven: het e-ticket is enkel te gebruiken voor reizen met oNS. Reis je met een andere vervoerder, zoals Arriva of RET, dan dien je een ander vervoersbewijs aan te schaffen. De Jongeren Dagkaart Dal te gebruiken voor reizigers van 12 tot en met 18 jaar. Mocht er iets onduidelijk zijn, dan kun je hier nog meer informatie vinden.

Reageer