beantwoord

Jongerenvoordeel / Jongeren WeekendVrij - Wanneer van Start?

• 28 februari 2020
  • 17 reacties
  • 629 Bekeken

Reputatie 3

Wanneer gaat de korting voor jongeren van start?

icon

Beste antwoord door Sanne NS 28 februari 2020, 20:54

Hoi ReizigerRijssen!

Vanaf aankomende zomer gaat deze korting in. In dit topic kan je er alles over lezen! 

Bekijk origineel

17 reacties

Hoi ReizigerRijssen!

Vanaf aankomende zomer gaat deze korting in. In dit topic kan je er alles over lezen! 

Reputatie 7
Badge +1

@Sanne NS Volgens mij bedoel je deze link

Wij hebben helaas niet zo veel aan interne linkjes.

loklok8 Je hebt helemaal gelijk! Ik heb hem gelijk even aangepast! Dankjewel! 

Reputatie 5
Badge

Dus zeg maar voor het gemak, al zal de huidige jeugd er amper nog weet van hebben, in de tijd dat heel, heel vroeger de TIENERTOER te koop was, grosso modo dus de schoolvakantietijd (voordat iedereen zoveel sentjes had dat ie meteen naar zuipend Spanje kon vertrekken). Met dus dikke kans dat het daarna weer wordt ingetrokken vanwege welke reden dan ook.

Overigens als je korting voor enkel in het weekend wilt (40%, geen tijdbeperking) dan is er FLEX met weekendkorting, dat kost je 2 eur/mnd en kan je na die maand weer stopzetten. Je reist ermee op rekening. Helaas moet er dan dus een ouder garant staan voor je kredietwaardigheid <18 jr.

Badge +3

Er verwijzen mensen naar dit topic dus even een update graag vanuit NS!

Weekend Vrij Jongeren voor €15 per maand voorlopig niet dus?

Reputatie 7
Badge +3

Er verwijzen mensen naar dit topic dus even een update graag vanuit NS!

Weekend Vrij Jongeren voor €15 per maad voorlopig niet dus?

Vanuit NS_online begreep ik dat men er nog mee bezig is en door Corona uitgesteld is.

De ontwikkeling van deze jongerenproducten staat inderdaad vanwege Corona tot nader orde in de ijskast. De producten zullen op een later moment wel beschikbaar komen, maar het is nog niet duidelijk wanneer de ontwikkeling van de producten weer wordt opgestart en wanneer ze beschikbaar zullen komen. Deze zomer gaan we waarschijnlijk niet redden helaas. 

Is hier intussen al meer over bekend?

Badge +3

Ik kreeg via via te horen:

Ter info. Jongerendagkaart komt er binnenkort aan (ik vermoed zelf later deze maand of anders volgende maand) en is inderdaad iets vertraagd door corona, maar is zeker niet op de lange baan geschoven.

Ik kreeg via via te horen:

Ter info. Jongerendagkaart komt er binnenkort aan (ik vermoed zelf later deze maand of anders volgende maand) en is inderdaad iets vertraagd door corona, maar is zeker niet op de lange baan geschoven.

Super! Weet je ook iets over het Weekend Vrij abonnement speciaal voor jongeren (15 euro)?

Badge +3

Dat is volgens mij onderdeel van hetzelfde, https://nieuws.ns.nl/ns-treinreizen-fors-goedkoper-voor-jongeren-12--18-jaar

Klopt, maar jouw bron heeft het over de jongerendagkaart, dus ik weet niet of hij daar ook op het Weekend abonnement doelt.

Er is helaas nog niet een nieuwe datum bekend! Dit geldt voor zowel de dagkaart als het weekendabonnement voor jongeren.
Je kunt het beste de website in de gaten houden.

Badge +3

Inderdaad gewoon in de gaten houden, want Flex Traject Vrij kwam ook ineens uit de lucht vallen.

Daar is ie dan eindelijk! Goed nieuws. Alleen ik zie geen verdere informatie over het jongeren weekend abonnement. Van de baan of nog even geduld hebben?

Badge +3

In februari kondigde NS de introductie van een speciale jongerenkaart deze zomer al aan. Naast een dagkaart ging dit om een nieuw weekendabonnement voor jongeren. Sindsdien is door corona het reisgedrag veranderd en is een abonnement niet altijd meer interessant. NS houdt daarom het volledige abonnementenaanbod tegen het licht.

(bron)

Reputatie 3

Daar is ie dan eindelijk! Goed nieuws. Alleen ik zie geen verdere informatie over het jongeren weekend abonnement. Van de baan of nog even geduld hebben?

Er wordt gekeken of er over een paar maanden een kan komen, dus dat duurt wel even. Heel jammer NS Beestvervoer.

Reageer