Beste NS,
Is het kaartnummer van mijn aangevraagde NS flex abonnement (gepersonaliseerde ov chipkaart) al bij u bekend?
Ik wil namelijk al een jaarabonnement op een fietsenstalling aanschaffen en heb daar het kaartnummer voor nodig.
groet, Joris
Beste NS,
Is het kaartnummer van mijn aangevraagde NS flex abonnement (gepersonaliseerde ov chipkaart) al bij u bekend?
Ik wil namelijk al een jaarabonnement op een fietsenstalling aanschaffen en heb daar het kaartnummer voor nodig.
groet, Joris
Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw vraag.
U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om uw vraag aan een medewerker van NS te stellen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Houdt u bij contact via sociale media wel rekening met een reactietijd die kan oplopen tot enkele dagen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.