beantwoord

Kan abbonement niet wijzigen

  • 18 May 2024
  • 8 reacties
  • 205 Bekeken

Geachte medereizigers

Als ik ben ingelogd  en de verschillende abbonement mogelijkheden probeer te vergelijken krijg ik de onderstaande tekst te zien.

Het lukt ons niet om de prijzen in de webshop te laten zien.
 
Hierdoor kan ik geen abbonement keuze maken en activeren.
 
icon

Beste antwoord door MoDe 18 May 2024, 14:24

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Je bent niet de enige met dit probleem. Als ik kijk via de NS-website zonder ingelogd te zijn krijg ik wel alle abonnementen + prijzen te zien.

Je zou het anders met een andere browser kunnen proberen.

Badge +3

Even testen… 

Works for me… en in plaats van uitloggen of een andere browser zou je ook nog een incognito-venster kunnen proberen.

Controleer eventueel of al uw gegevens zijn ingevuld onder Persoonsgegevens (https://www.ns.nl/mijnns#/persoonsgegevens). Daarna werkte het en kon ik een abonnement krijgen.

Beste community medereizigers,

 

Dank voor het meedenken, alle gegevens waren inderdaad nog niet ingevuld of bekend.

Na het completeren van het een en ander, werkte het wel na behoren.

 

Met vriendelijke groet,

 

M v Someren Rensink

Storing / Werkzaamheden NS -Flex Webshop om abonnement te kunnen wijzigen
 

Ik probeer vandaag al een tijd een NS-Flex weekend vrij-abonnement aan te schaffen (NS-Flex Dalvoordeel wijzigen in NA-Flex weekend vrij mét Dal voordeel), voor ov-chipkaart nummer 3528 0104 9735 0260 waar morgen ochtend vroeg (25-5 om 06 uur) op gereisd gaat worden. Helaas is de NS webshop niet bereikbaar via de app of via NS.nl 

Ik krijg steeds deze melding: “Helaas is MijnNS niet beschikbaar. Je kunt op dit moment niet inloggen in MijnNS. We werken er hard aan om deze service weer beschikbaar te maken. Excuses voor het ongemak. We zien je later we graag op een later tijdstip terug. “

Ik heb voor 23 uur ook nog telefonisch contact gezocht met de klanten service. Ook zij konden mijn NS-Flex abonnement niet wijzigen. 
Na 23 u had ik nogmaals telefonisch contact, met de afdeling die dan (ná 23 u nog wel bereikbaar is). En zij zeiden dat er werkzaamheden zijn aan de webshop die tot morgen ochtend 25-5 06.30 uur duren. 
Dat betekent dus dat ik het NS-Flex-weekend-vrij -abonnement waarschijnlijk niet in kan laten gaan voordat er ingecheckt gaat worden. Normaal gesproken kan je 24/7 je abonnement wijzigen in de app of op MijnNS, en dan binnen 1 uur reizen op dat abonnement. 
 

ik zou graag willen dat mijn NS-Flex weekend vrij abonnement vóór de reis in gaat, en als dat technisch gezien niet mogelijk is dat ik voor de betreffende reis financieel wordt gecompenseerd. 

 

MijnNS is helaas nog steeds niet beschikbaar

En nog steeds hetzelfde verhaal, MijnNS is nog niet beschikbaar

Reputatie 7
Badge +3

@astrid66 helaas kunnen wij jou hier niet helpen. Wij zijn reizigers net als jij en kunnen niet bij klantgegevens. Het beste kun je toch weer contact opnemen met NS klantenservice.

Reageer