beantwoord

Kan abonnement niet ophalen


Vannochtend ging mijn traject abo er in. Alleen kon ik deze niet ophalen. Mevrouw achter de service balie kon ook niet mijn bestelling laden om dat ze niks kon vinden.

Ik heb ook geen bevestigings mail ontvangen dat ik mijm product kon laden.

De oplossing momenteel was om zelf de reis te betalen en met jullie contact opnemen. Alleen ben ik hier niet echt blij mee.

Hebben jullie hiervoor een oplossing?
icon

Beste antwoord door Emma NS 4 maart 2019, 10:51

Beste Javi Landa, welkom bij onze Community!

Ik kan gaan speculeren over wat er hier precies aan de hand is, maar dat lijkt mij geen goed idee. Zou je zo snel mogelijk contact willen opnemen met onze Klantenservice? Indien je betaalt voor een abonnement, kun je teveel gemaakte kosten natuurlijk terugkrijgen! Hopelijk is er niet zoveel aan de hand. Laat je ons even weten wat er aan de hand was?

Bekijk origineel

1 reactie

Beste Javi Landa, welkom bij onze Community!

Ik kan gaan speculeren over wat er hier precies aan de hand is, maar dat lijkt mij geen goed idee. Zou je zo snel mogelijk contact willen opnemen met onze Klantenservice? Indien je betaalt voor een abonnement, kun je teveel gemaakte kosten natuurlijk terugkrijgen! Hopelijk is er niet zoveel aan de hand. Laat je ons even weten wat er aan de hand was?

Reageer