beantwoord

Kan de termijn van de keuzedag niet verlengd worden ivm coronavirus?

  • 16 maart 2020
  • 1 reactie
  • 265 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Kan de termijn van de keuzedag niet verlengd worden ivm coronavirus?

icon

Beste antwoord door Thom 16 maart 2020, 15:50

Jouke NS heeft alles keurig op een rijtje gezet in dit topic. Hier is waarschijnlijk het antwoord op uw vraag te vinden.

Met de aankondiging van het kabinet dat het land verder bijna dicht gaat, is in veel gevallen het treinticket niet te gebruiken. In dat geval kunnen reizigers contact opnemen met Klantenservice en de situatie bespreken. Wederom geldt het verzoek om dit voor zover mogelijk via Chat of Sociale Media te laten verlopen.  De telefoon is vaak overbelast.

 

De termijn wordt niet verlengd maar NS heeft wel een passende oplossing. Als u geen haast heeft, wacht dan met contact opnemen, het is enorm druk.

 


Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het alleen dan telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan ook heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans wat sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Jouke NS heeft alles keurig op een rijtje gezet in dit topic. Hier is waarschijnlijk het antwoord op uw vraag te vinden.

Met de aankondiging van het kabinet dat het land verder bijna dicht gaat, is in veel gevallen het treinticket niet te gebruiken. In dat geval kunnen reizigers contact opnemen met Klantenservice en de situatie bespreken. Wederom geldt het verzoek om dit voor zover mogelijk via Chat of Sociale Media te laten verlopen.  De telefoon is vaak overbelast.

 

De termijn wordt niet verlengd maar NS heeft wel een passende oplossing. Als u geen haast heeft, wacht dan met contact opnemen, het is enorm druk.

 


Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het alleen dan telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan ook heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans wat sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Reageer