beantwoord

Kan Flex niet zelf wijzigen in mijn ns?

• 20 September 2021
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

Ik probeerde zojuist mijn dal voordeel te wijzigen in altijd vrij en kreeg de melding dat dat helaas niet kon. Nou moet ik zeggen dat mijn ns ook slecht laadt, en bij startpagina aangeeft dat ik geen producten op de kaart heb. Echter, bij ‘mijn producten’ staat alles wel correct.

ik heb net een medewerker gesproken, die mijn abonnement gewijzigd heeft. Deze zei dat omdat mijn abonnement op 04-01 is ingegaan, ik alleen per 04 van welke maand ook zelf mijn flex kan wijzigen? Ik gaf aan dat dat niet zo vermeld staat, maar ze wist het zeker. 

Volgens mij gaat er echter bij mijn account wat mis. Ik vind het onhandig om nu te moeten bellen als ik straks mijn abonnement weer terug verander. Kan er iemand uitleg geven? Is er een storing? Gaat er iets mis bij mijn account? 

icon

Beste antwoord door Rizana NS 20 September 2021, 11:43

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

De medewerker verkoopt kletskoek,  een flexabonnement kan steeds ter plekke worden gewijzigd minimaal één maand na de vorige wijziging. 

Goedemorgen Ycnan, en welkom bij de Community. 

Na de eerste maand kan je elke dag wijzigen. Als je dan wijzigt, zit je een maand vast aan de wijziging, maar na die maand kan je weer dagelijks wijzigen. Jammer dat je foutief bent geïnformeerd. Op dit moment is er een storing binnen Mijn NS waardoor je niet kunt wijzigen. Mijn excuses voor het ongemak. Je zou later vandaag of morgen nog eens kunnen kijken of het dan wel werkt. 

Reageer