beantwoord

Kan geen maandkaart bestellen

• 18 oktober 2017
  • 14 reacties
  • 154 Bekeken

Ik probeer al een paar dagen mijn traject vrij maandkaart opnieuw te bestellen, maar dat lukt niet. Krijg steeds dezelfde foutmelding. Klantenservice kan ook niks, zeggen ze. Winkel kan ook niks. Lekker dan.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 22 oktober 2017, 12:53

Update: Helaas is het voor mij niet inzichtelijk waarom Nellychka geen TrajectVrij Maandabonnement kan bestellen, gezien er volgens mijn informatie niets mis is met haar OV-chipkaart. Ik heb haar telefonisch geadviseerd om contact op te nemen met onze telefonische klantenservice, waar het abonnement besteld kan worden.
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Hallo Nelly en welkom op het NS Serviceforum.

Wat spijtig om te lezen dat jij geen TrajectVrij Maandabonnement kunt bestellen. Wat kwam er uit het gesprek met onze klantenservice? Was het mogelijk dat er een bestelling vast is blijven hangen in het systeem? Welke foutmelding krijg je precies?
Er staat: “We kunnen je aanvraag niet verwerken. Probeer het later nog eens.” Bij de klantenservice wordt er gewoon gezegd dat er niks gedaan kan worden.
Reputatie 7
Mogelijk is er op dit moment een storing in de bestelpagina, maar hier heb ik persoonlijk nog niets over gehoord. Heb je de bestelling al proberen te doen via een ander apparaat? (andere computer)
Mogelijk is er op dit moment een storing in de bestelpagina, maar hier heb ik persoonlijk nog niets over gehoord. Heb je de bestelling al proberen te doen via een ander apparaat? (andere computer) @Thomas. Er is helemaal geen storing. Als ik dat zou willen kan ik gewoon een Traject Vrij maand bestellen. Er is helemaal niks aan de hand. Misschien lukt het anders in Google Chrome?
Nee, dat denk ik ook niet. Ik heb een vriendin, en die kon gewoon bestellen via haar telefoon vanmorgen. Denk ik, dan probeer ik het via die telefoon. Niet. Via de computer dan. Niet. Andere netlezer dan. Ook niet. Wat nu?
Nee, dat denk ik ook niet. Ik heb een vriendin, en die kon gewoon bestellen via haar telefoon vanmorgen. Denk ik, dan probeer ik het via die telefoon. Niet. Via de computer dan. Niet. Andere netlezer dan. Ook niet. Wat nu? Telefonisch is het vaak lang wachten. In dat geval kunt u het snelst via Facebook of Twitter of via de chat doen.
Reputatie 7
Zou jij mij een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens, dan kijk ik er even naar voor je:
- Voorletters, achternaam en geboortedatum.
- Postcode en huisnummer
- OV-chipkaartnummer en e-mailadres.
Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'.
Badge +3
Het hele bestelsysteem heeft op dit moment (18-10-2017 in de avond) al last van storingen.

Couponcodes die niet geaccepteerd worden en zo, bestelprocessen die halverwege vastlopen.

Morgen nog maar eens proberen dan?
Ik probeer het al sinds vrijdag. En ondertussen moet ik de hele tijd losse kaartjes kopen.
Vervelend is dat. Eergisteren is het me wel gelukt om een NS abonnement aan te vragen. Heeft u misschien soms ook daarnaast een 2e NS abonnement of gebruikt u een anonieme ov?
Ja, erg vervelend. Ik heb alleen deze. Een traject vrij maandabonnement. Geen anonieme.
Het zou het moeten doen. Als u thuis WIFI heeft, kunt u gemakkelijk proberen via een tablet of iPad te doen. Met een GSM is dat niet te doen. Heeft u anders een tablet of iPad?
Het is anders mogelijk dat uw Wifi router opnieuw moet worden gereset. Dat kunt u ook gaan doen. Mocht dat niet lukken dan denk ik dat er een storing bevind bij uw provider. In dat geval kunt u dan contact opnemen met uw provider.
Reputatie 7
Update: Helaas is het voor mij niet inzichtelijk waarom Nellychka geen TrajectVrij Maandabonnement kan bestellen, gezien er volgens mijn informatie niets mis is met haar OV-chipkaart. Ik heb haar telefonisch geadviseerd om contact op te nemen met onze telefonische klantenservice, waar het abonnement besteld kan worden.

Reageer