beantwoord

kan geen trajectvrij abonnement bestellen

• 1 september 2014
  • 6 reacties
  • 248 Bekeken

Zaterdagmiddag probeerde ik een trajectvrij(maand) abonnement te kopen. Toen ik wilde betalen ging er iets mis met de bestelling. Hierna kon ik niet meer bestellen. Ik krijg een melding dat ik het niet kan combineren met andere abonnementen op mijn ovchipkaart. Maar het enige wat er op staat is een busabonnement van Veolia. Maar dat moet wel lukken toch?
icon

Beste antwoord door Femke NS 1 september 2014, 10:34

Welkom op het NS Serviceforum mansourazizi. Wanneer er iets misgaat in het bestelproces dan kun je niet per direct weer een abonnement aanvragen. Het product staat dan 'technisch' gedeeltelijk op je kaart en je kunt dan niet opnieuw een abonnement bestellen. Het OV-chipkaartsysteem wordt om 04.00 in de nacht gereset. Je kunt daarna alsnog je bestelling doen.
Bekijk origineel

6 reacties

Welkom op het NS Serviceforum mansourazizi. Wanneer er iets misgaat in het bestelproces dan kun je niet per direct weer een abonnement aanvragen. Het product staat dan 'technisch' gedeeltelijk op je kaart en je kunt dan niet opnieuw een abonnement bestellen. Het OV-chipkaartsysteem wordt om 04.00 in de nacht gereset. Je kunt daarna alsnog je bestelling doen.
Waarom kon ik het dan zondag niet bestellen?
Ik heb vandaag 3 x naar de klantenservice gebeld. De eerste zou me doorsturen naar iemand die de fout eraf kon halen. Maar deze persoon heeft gewoon opgehangen. De 2e en de 3e bleven maar zeggen dat ik het na 24u opnieuw moest proberen. Dat is vanavond rond 9 uur. Maar wat als dat niet werkt? Moet ik dan weer een retour kopen en/of bellen. Maar waarschijnlijk zullen ze dan het zelfde blijven zeggen. Namelijk dat ik 24u moet wachten.
Mocht het vanavond nog niet lukken dan wil ik je adviseren om nog een keer te bellen. We zijn telefonisch tot 22.00 namelijk bereikbaar vandaag. Je kan ook een priv├ębericht sturen naar mij, maar dan kan dit pas morgen worden opgepakt. Ik hoop dat het vanavond gewoon lukt en dat de telefonische Klantenservice je anders direct vanavond kan helpen! Ik hoor het graag.

Reageer