beantwoord

Kan ik de €50 afgestudeerden-korting nog terugkrijgen na aanschaf van het abonnement?

• 2 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Beste NS,

Ik ben sinds afgelopen vrijdag afgestudeerd (yes!) maar mijn studenten-abonnement was al iets eerder afgelopen. Ik heb mijn nieuwe abonnement (weekend vrij) dan ook al een tijdje geleden afgesloten, voordat ik officieel was afgestudeerd. Is het nog mogelijk om met terugwerkende kracht de korting voor recent afgestudeerde studenten te ontvangen?

Ik hoor het graag! Alvast hartelijk dank voor het meedenken.

Met vriendelijke groet,
Anna
icon

Beste antwoord door Erryt NS 2 oktober 2017, 10:31

Hallo AnnaElisabeth en welkom op het NS Serviceforum,

Het is niet mogelijk om terugwerkende kracht gebruik te maken van dit aanbod. Wat ik je wil adviseren is om contact op te nemen met onze klantenservice. Daar kan je je verhaal doen en we zullen dan samen met jou een oplossing hiervoor verzinnen. Misschien is het mogelijk om je abonnement te beëindigen zodat je deze opnieuw kan bestellen met de exstudentencode.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Laat je ons weten of het is gelukt?

P.s. ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo AnnaElisabeth en welkom op het NS Serviceforum,

Het is niet mogelijk om terugwerkende kracht gebruik te maken van dit aanbod. Wat ik je wil adviseren is om contact op te nemen met onze klantenservice. Daar kan je je verhaal doen en we zullen dan samen met jou een oplossing hiervoor verzinnen. Misschien is het mogelijk om je abonnement te beëindigen zodat je deze opnieuw kan bestellen met de exstudentencode.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Laat je ons weten of het is gelukt?

P.s. ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer